قطعی خطوط ارتباطی به صورت گسترده در آمریکا

در طی ایجاد اختلالات شدید در آمریکا، شرکت‌های بزرگ مخابراطی این کشور با مشکل جدی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طی قطعی شبکه مخابرات در آمریکا چندین شرکت مخابراتی در این کشور به مشکل خوردند. در حال حاضر این مشکل که شرکت AT&T را در کارولینا شمالی، الیوینز، نیویرک و ویرجینیا تحت تاثیر خود قرار داده بود تا حدی برطرف شده است. گفتنی است که سه شرکت مخابراتی بزرگ دیگر در این اتفاق به مشکل برخوردند. شرایط برای شرکت Verizon همچنان بد است به خصوص برای افرادی که در جنوب و شمال کارولینا زندگی می‌کنند. در این بین شرکت‌هایی مانند Verizon از قبول ایجاد قطعی‌ها خوداری می‌کنند و در صفحات مجازی خود مشکلات را تنها خطوط ارتباطی می‌دانند. به گفته این افراد خط مورد نظر به دلیل حجم بالای کاربران دچار مشکل شده است و به زودی مشکل آن برطرف خواهد شد. خیلی از افراد این ادعا شرکت Verizon را بی پایه و اساس دانسته‌اند و از این شرکت درخواست عذرخواهی کرده‌اند. گفتنی است که قطعی شبکه در شرکت‌های مخابرات آمریکا چندین ماه پیش نیز قطع شد و و حالا این اتفاق باری دیگر افتاد.

شرکت‌های آسیب دیده

شرکت‌هایی مانند Verizon، AT&T، T Mobile و Sprint بیشترین آسیب را در طی این قطعی شبکه دریافت کرده‌اند. برای مثال بین ساعت‌های ۹:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ بعد از ظهر هزاران گزارش قطعی از سرور‌های Verizon توسط کاربران منتشر شد. با این که گزارش قطعی شبکه با گذر زمان کمتر شد، اما مشکل مخابرات هنوز به کلی برطرف نشده است. این مشکلات تماس‌های تلفن‌های همراه و اتصال اینترنت همراه را به شدت تحت تاثیر قرار داده و در مواردی حتی برخی از کاربران سیم کارت‌های خود را کاملا غیرفعال اعلام کرده‌اند.

قطعی خطوط ارتباطی به صورت گسترده در آمریکا

این قطعی شبکه تاثیر خفیف‌تری بر روی شرکت‌هایی مانند AT&T، T Mobile و Sprint داشته، اما با این حال صد‌ها گزارش خرابی از طرف کاربران این شرکت‌ها دریافت شده است. رایج‌ترین مشکل پیش آمده برای این سه شرکت در این هفته غیرفعالی شبکه اینترنتی تلفن‌های همراه شناخته شد. گفتنی است که شرکت‌های کوچک‌تر نیز در این مشکل شریک بوده‌اند. گفتنی است سرویس‌هایی مانند دیزنی پلاس نیز برای برخی کاربران غیر فعال شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار