راه ارتباطی برخی روستا‌های کردستان بازگشایی شد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: تعداد ۷۹۵ مورد راه‌ روستایی استان که به علت برف و کولاک روز گذشته مسدود شده بود اکنون راه ۷۴۵ روستا بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی گفت: ۵۰ آبادی که کولاک راه ارتباطی آن‌ها را مسدود کرده در شهرستان‌های بانه، دهگلان و کامیاران واقع شده‌اند و راهداران در این مسیر‌ها برای بازگشایی راه تلاش می‌کنند.

او با بیان اینکه روز گذشته ۷۹۵ روستای این استان بر اثر بارش برف مسدود شده بود، گفت: راهداران تا شامگاه شنبه تمام روستا‌ها را بازگشایی کردند، اما کولاک بامداد امروز مجدد راه ارتباطی برخی از این روستا‌ها (۵۰ مورد) را مسدود کرد.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: پیش‌بینی می‌شود راهداران در صورت فروکش شدن کولاک در این مناطق راه این تعداد آبادی مسدود را تا عصر امروز بازگشایی کنند.

گفتنی است؛ جاده‌های بین شهری استان کردستان دارای ۳۸ گردنه برفگیر و جاده‌های روستایی نیز دارای ۶۶ گردنه برفگیر بوده که این گردنه‌ها هنگام بارش باران عمدتا شاهد لغزندگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.