راه ارتباطی ۵۷ روستای کردستان همچنان مسدود است

راه ارتباطی ۵۷ روستای سه شهرستان استان همچنان به دلیل تداوم بارش برف و کولاک مسدود است

راه ارتباطی ۵۷ روستای کردستان همچنان مسدود استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رامبد نوذری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه روز گذشته راه ارتباطی ۲۱۸ روستای این استان مسدود شده بود اظهار داشت: تا کنون با تلاش راهداران راه ۱۶۱ مورد از این آبادی‌ها تا شامگاه پنجشنبه بازگشایی شده و هم اکنون مسیر دسترسی ۵۷ روستا بسته است.

او گفت: روستا‌هایی که راه ارتباطی آن‌ها بر اثر برف و کولاک مسدود شده در سه شهرستان دیواندره، سقز و دهگلان واقع شده اند و پیش بینی می‌شود راهداران بتوانند این مسیر‌ها را تا پایان امروز بازگشایی کنند.

نوذری افزود: راهداران در روز گذشته در ۳۳ محور شامل ۲۲ محور شریانی و۱۱ محور غیر شریانی سه هزار و ۲۳ کیلومتر باند را با استفاده ار یک هزارو ۵۴۸ تن نمک و شن برف روبی و تیغه زنی کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: راهداران روز گشته علاوه بر نمک پاشی و برف روبی تمامی جاده‌ای مواصلاتی استان در محور سروآباد - هورامان را که شاهد سه فقره بهمن و گردنه خان بانه - سقز را که شاهد چهار فقره بهمن سنگین و نیمه سنگین بود را نیز بازگشایی کرده اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام / ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.