بارش برف و یخبندان شب راه ارتباطی ۴۰ روستا در نقاط مختلف کردستان را بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رامبد نوذری گفت: راه این تعداد روستا به صورت مقطعی و بدلیل بارش سنگین برف شب گذشته در سه شهرستان کامیاران، بانه و سروآباد مسدود شده است.

او با بیان اینکه هم اکنون در هر کدام از این محور‌های روستایی بطور متوسط پنج تا ۱۰ راهدار مستقر شده و در حال بازگشایی راه‌ها هستند، افزود: عمده روستا‌هایی که راه آن‌ها مسدود شده در مناطق سخت گذر و انتهای مسیر‌های روستایی واقع شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: هم اکنون تردد در تمام محور‌های اصلی و بین شهری استان بدون مشکل در جریان است و این راه‌ها باز و تردد خودرو‌ها به صورت روان در حال انجام است، اما مه گرفتگی پدیده غالب در جاده‌های کوهستانی و مرتفع است.

او یادآور شد: محور سقز - بانه، سقز - بوکان قروه - همدان (سه راهی اسدآباد) اکنون مه گرفتگی داریم که شدت این پدیده در گردنه و نقاط کوه ستانی تمام این محور‌ها بیشتر از سایر نقاط است.

نوذری گفت: هم اکنون کولاک خفیف نیز در محور سنندج - همدان (محدود صلوات آباد) و دیواندره - سقز (محدوده زرینه) و کولاک، لغزندگی سطح جاده و تردد با زنجیر چرخ سروآباد - اورامانات (ژالانه) از دیگر پدیده‌های جاده‌های استان است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.