رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین بازی ها، تیم رده دومی پیکان تهران از سپاهان پذیرایی می‌کند. زردپوشان اصفهانی هم در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند و همین می‌تواند جدال ۲ تیم را بسیار جذاب کند. شاگردان ترکاشوند در پیکان در ۱۱ بازی گذشته به ۹ پیروزی دست یافتند و شاگردان محمدی راد هم در ۸ بازی از ۱۱ بازی انجام شده برنده مسابقه بوده اند.  

تیم رده چهارمی سایپا تهران هم در یکی دیگر از دیدار‌های امروز در اردکان به مصاف خاتم این شهر می‌رود، شاگردان شهنازی در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و آمادگی بالایی دارند، در طرف مقابل خاتم اردکان شرایط خوبی ندارد و در ۱۱ بازی گذشته اش تنها به یک برد دست یافته است و در قعر جدول رده بندی قرار دارد.  

مصاف حساس پیکان و سپاهان در پایتخت / کار دشوار شاگردان عطایی در ارومیه

تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل هم یکی دیگر از مهم‌ترین دیدار‌های امروز را برگزار می‌کنند، شاگردان بهروز عطایی در چند هفته گذشته خوب بوده اند و نتایج خوبی گرفتند و این روز‌ها با آمار ۸ برد از ۱۱ بازی تیم پنجم جدول رده بندی هستند. در طرف مقابل هم ارومیه ای‌ها با روی کار آمدن پیمان اکبری نتایج خوبی کسب کرده اند و حالا با آمار ۷ برد از ۱۱ بازی در تعقیب کاله هستند و در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارند. این دیدار را می‌توان مهم‌ترین دیدار میانه جدول امروز دانست.  

تیم والیبال شهرداری گنبد هم که تیم هفتم جدول رده بندی است امروز در دیداری نه چندان مشکل برابر راه یاب ملل مریوان قرار می‌گیرد، گنبدی‌ها با ۷ برد از ۱۱ بازی در تعقیب بالا نشینان هستند و مریوانی‌ها هم با ۳ برد از ۱۱ بازی تیم دهم جدول رده بندی هستند و به دنبال رسیدن به رتبه‌های بالاتر هستند.

پیام مشهد هم که با ۳ برد از ۱۱ بازی تیم سوم جدول رده بندی است امروز میزبان شهروند اراک خواهد بود، تقابل در نیمه پائینی جدول رده بندی بسیار حساس است و همین مسئله تمام تقابل‌های تیم‌های حاضر در این رده را جذاب‌تر می‌کند. دیگر دیدار امروز هم میان تیم‌های شهداب یزد و فولاد سیرجان خواهد بود، دیداری که برای این ۲ تیم اهمیت زیادی دارد و می‌تواند در جایگاه آن‌ها در جدول رده بندی تاثیر گذار باشد. شاگردان میرحسینی با ۳ برد از ۱۱ بازی تیم نهم جدول رده بندی هستند و سیرجانی‌ها هم با ۲ برد از ۱۱ بازی تیم یازدهم جدول رده بندی هستند.  

مصاف حساس پیکان و سپاهان در پایتخت / کار دشوار شاگردان عطایی در ارومیه

تیم والیبال شهرداری ورامین، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر والیبال هم امروز از با قرعه استراحت رو به رو است.

گفتنی است تمام دیدار‌های امروز از ساعت ۱۷ پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی مدعیان در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال

کار آسان مدعیان برابر حریفان / گنبدی‌ها به دنبال شکست خاتم اردکان

نگاهی به وضعیت سالن‌های ورزشی/ آینده سازی، در گرو توسعه زیر ساخت‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار