یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا را نمادی از زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: باید در برگزاری این آئین‌ها به محتوا و اثرگذاری آن اهتمام جدی شود.

صیایی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس  در یادواره ۱۴ شهید پایگاه مقاومت فتح المبین آمل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ،گفت: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر شهدا است، اگر این فرهنگ نهادینه شود جامعه را به سعادت و کمال می‌رساند.

او افزود: شهدا مسئولیت پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آن‌ها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی‌شدند.

این یادگار دوران جنگ تحمیلی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان ساز است.

صیایی، امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران دانست و افزود: اگر امروز ما در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم همه این‌ها مدیون خون شهدا است.

او گفت: همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد‌های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم، چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار