شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد عملیات کشتن یک تک‌تیرانداز اسرائیلی در مرز غزه را این گروه انجام داده و «بهاء ابوالعطا» شخصا بر این عملیات نظارت داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأیید کرد عملیات هدف قرار دادن یک تک تیرانداز صهیونیست که سال گذشته انجام شد، از سوی این گروه بوده است.

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی گفت: سالگرد عملیات بیت لید، همزمان است با نخستین سالگرد عملیات قهرمانانه‌ای که مبارزان گردان‌های قدس به انجام رساندند و طی آن، یک افسر صهیونیست را که با گلوله جنگی، فرزندان ملت را در راهپیمایی‌های مسالمت آمیز بازگشت هدف قرار می‌داد، شکار کنند.

وی در ادامه در حساب توییتر خود نوشت: فرمانده شهید «بهاء ابوالعطاء» شخصا در اتاق عملیات گردان‌های قدس، پیگیر اجرایی کردن عملیات شکار (این افسر صهیونیست) از زمان رصد تا زمان اجرای عملیات بود.

سخنگوی گردان‌های قدس همچنین خطاب به ملت فلسطین گفت: ما مدافع شما و سپر حمایت کننده از شما باقی خواهیم ماند. مبارزان گردان‌های قدس همچنان دست در ماشه خواهند ماند و در هر میدانی حضور خواهیم داشت تا از ملت‌مان و اسرای‌مان دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار