مرکز پلیس فتا با حضور جانشین فرمانده انتظامی کردستان در شهرستان سروآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عباس مسعودی جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان ضمن حضور در مراسم افتتاح پلیس فتا شهرستان سروآباد بر ارتقاء دانش و سواد رسانه‌ای شهروندان در حوزه فضای مجازی تأکید کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در این مراسم گفت: هم‌اکنون در عصر و دوره‌ای زندگی می‌کنیم که فن‌آوری‌های نوین ارتباطی بر زندگی ما اثرگذاری زیادی داشته‌اند.

او افزود: در راستای استفاده صحیح از این فن‌آوری‌ها لازم است، ابتدا دانش مربوط را کسب کنیم و در ادامه نیز یک سری رده‌های تخصصی نیاز است تا با جرائم نوین برخورد کنند.

سرهنگ مسعودی بیان کرد: امروز دشمن تغییر تاکتیک داده و از طریق جنگ نرم برعلیه نظام آمده است و خط مقدم جبهه در داخل کشور است.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: ما باید مهارت به بصیرت افزایی را به فرزندان خود آموزش دهیم و با بهره‌گیری از تجربیات دیگران در جهت توانمند ساختن خود و فرزندانمان گام اساسی برداریم تا در ورطه خرافات و کمین دشمن گرفتار نشویم.

اوبا اشاره به راه‌اندازی پلیس فتا در سطح شهرستان سروآباد گفت: در بعضی شهرستان‌های استان واحد پلیس فتا فعال و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است که در همین رابطه این رده را در شهرستان سروآباد نیز راه‌اندازی کردیم.

سرهنگ مسعودی با اشاره به افزایش وقوع جرائم سایبری گفت: رشد سامانه‌های ارتباطی و رایانه‌ای و عدم اطلاع دقیق کاربران برای استفاده از فرصت‌ها نیز باعث افزایش جرائم سایبری می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: امروز پلیس فتا، یک پلیس پاسخگو و مؤثر در تأمین امنیت سایبری شهروندان است و با عزم و همت جهادی می‌توان به اوج موفقیت و کسب رضایت مردم که همان جلب رضایت خداست دست پیدا کرد.

او خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان‌های استان ضمن گسترش چتر خدماتی پلیس فتا، دسترسی مردم به این پلیس تخصصی آسان‌تر شده و ضمن رسیدگی و برخورد با جرائم سایبری، می‌بایست اقدامات پیشگیرانه و آموزشی خود را در سطح شهرستان نیز گسترش و سطح سواد رسانه‌ای مردم را افزایش داده و فرهنگ‌سازی انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.