مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان:

افتتاح ۵۳ پروژه در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان از افتتاح ۵۳ پروژه در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان از افتتاح ۵۳ پروژه در ایام دهه فجر با اعتبار بیش از ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال خبر داد.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هم‌راستا با سایر شرکت‌های موفق در عرصه تأمین برق کشور، عملکرد موفقی در حوزه توزیع و فروش انرژی الکتریکی داشته است.

لهونیان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بالغ بر ۶۵۴ هزار مشترک است، بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و نزدیک به ۱۰۰ درصد مناطق روستایی بالای ده خانوار استان، از نعمت برق برخوردارند.

او در ادامه به برنامه‌های مناسبتی دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: ۵۳ پروژه در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

لهونیان در ادامه با اشاره به ۵۳ پروژه قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در دهه مبارک فجر اذعان داشت: در شهرستان سنندج ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶/۱۴ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد به همین مناسبت ۵ پروژه در شهرستان بانه و ۴ پروژه در شهرستان بیجار نیز با اعتباری بالغ بر (به ترتیب) ۹۱/۱۳ و ۴۷/۲۱ میلیارد ریال افتتاح می‌گردد، همچنین ۴ پروژه در شهرستان مریوان و ۵ پروژه در شهرستان دیواندره با اعتباری بالغ بر ۹۴/۱۵ و ۸۲/۱۷ نیز پروژه‌های خود را در دهه مبارک فجر افتتاح می‌کنند.

او به ۱۴پروژه شهرستان قروه اشاره کرد و بیان کرد: از این تعداد ۱۳ پروژه افتتاح و یک پروژه در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌گردد.

لهونیان در ادامه بیان داشت: به همین مناسبت ۲ پروژه در شهرستان سروآباد و۲ پروژه در شهرستان کامیاران با اعتبار بالغ بر ۵/۵ و ۷/۲۴ میلیارد ریال افتتاح می‌گردد لهونیان ادامه داد به همین مناسبت ۱۱ پروژه نیز در شهرستان سقز با اعتباری بالغ بر ۴۶/۲۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود به اهداف عمده این پروژه‌ها اشاره کرد و تأکید کرد: رفع حریم و اصلاح شبکه، رفع ضعف ولتاژ و تامین برق متقاضیان، تکخوانی نمودن روستاها، برقرسانی به روستا‌های فاقد برق، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه روشنایی معابر، هوشمند سازی و به روز آوری کنتور، اصلاح و رفع فرسودگی شبکه از اهداف مهم اجرای پروژه‌های مذکور می‌باشد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.