مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان از افتتاح ۵۳ پروژه در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان از افتتاح ۵۳ پروژه در ایام دهه فجر با اعتبار بیش از ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال خبر داد.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هم‌راستا با سایر شرکت‌های موفق در عرصه تأمین برق کشور، عملکرد موفقی در حوزه توزیع و فروش انرژی الکتریکی داشته است.

لهونیان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بالغ بر ۶۵۴ هزار مشترک است، بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و نزدیک به ۱۰۰ درصد مناطق روستایی بالای ده خانوار استان، از نعمت برق برخوردارند.

او در ادامه به برنامه‌های مناسبتی دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: ۵۳ پروژه در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

لهونیان در ادامه با اشاره به ۵۳ پروژه قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در دهه مبارک فجر اذعان داشت: در شهرستان سنندج ۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶/۱۴ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد به همین مناسبت ۵ پروژه در شهرستان بانه و ۴ پروژه در شهرستان بیجار نیز با اعتباری بالغ بر (به ترتیب) ۹۱/۱۳ و ۴۷/۲۱ میلیارد ریال افتتاح می‌گردد، همچنین ۴ پروژه در شهرستان مریوان و ۵ پروژه در شهرستان دیواندره با اعتباری بالغ بر ۹۴/۱۵ و ۸۲/۱۷ نیز پروژه‌های خود را در دهه مبارک فجر افتتاح می‌کنند.

او به ۱۴پروژه شهرستان قروه اشاره کرد و بیان کرد: از این تعداد ۱۳ پروژه افتتاح و یک پروژه در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌گردد.

لهونیان در ادامه بیان داشت: به همین مناسبت ۲ پروژه در شهرستان سروآباد و۲ پروژه در شهرستان کامیاران با اعتبار بالغ بر ۵/۵ و ۷/۲۴ میلیارد ریال افتتاح می‌گردد لهونیان ادامه داد به همین مناسبت ۱۱ پروژه نیز در شهرستان سقز با اعتباری بالغ بر ۴۶/۲۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود به اهداف عمده این پروژه‌ها اشاره کرد و تأکید کرد: رفع حریم و اصلاح شبکه، رفع ضعف ولتاژ و تامین برق متقاضیان، تکخوانی نمودن روستاها، برقرسانی به روستا‌های فاقد برق، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه روشنایی معابر، هوشمند سازی و به روز آوری کنتور، اصلاح و رفع فرسودگی شبکه از اهداف مهم اجرای پروژه‌های مذکور می‌باشد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: وزارت نیرو ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.