ملی پوش والیبال کشورمان گفت: مطمئن باشید بازیکنان بیشترین تلاششان را به کار می‌گیرند تا در المپیک هم بهترین نمایش را داشته باشند.

محمودی:بازیکنان تمام تلاششان را در المپیک به کار می‌گیرندشهرام محمودی ملی پوش والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور تیم ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک و کسب سهمیه این مسابقات بیان داشت: خیلی خوشحالیم که چنین اتفاقی افتاد، این صعود را به مردم تبریک می‌گویم و تصور می‌کنم این صعود توانست لبخند را به لبان آن‌ها بیاورد.

او افزود: مسابقات سخت، پر فشار و پر استرس بود. بازی‌های انتخابی المپیک همیشه سخت است و این دوره، چون این رقابت‌ها تک حذفی هم بود استرس بیشتری وجود داشت، همچنین مقابل کره جنوبی کار هم کمی گره خورد، اما خوشبختانه  همه این شرایط را پشت سر گذاشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.  

ملی پوش والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به کسب مدال هم در المپیک امیدوار بود بیان داشت: هیچ چیزی دور از انتظار نیست، حریفان آسانی در المپیک نداریم و مطمئن باشید بازیکنان تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا ابتدا از گروهمان صعود کنیم و سپس برای کسب مدال بجنگیم، خوشبختانه زمان زیادی تا المپیک باقی مانده و می‌توان به آمادگی خوبی هم رسید.

شهرام محمودی در پایان بیان داشت: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر کس ارزشمند و با افتخاتر است، بازیکنان بدون حقوق خاصی چند ماه است که تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند،   خودم افتخارمی کنم بخش کوچکی از این مجموعه هستم، بازیکنان برای کشورشان تلاش می‌کنند و قطعا ساخت چنین تیمی آسان نخواهد بود.


بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: باید با آمادگی کامل به المپیک برویم/ هیچ وقت درباره مشکلات صحبت نکردم

داورزنی: کولاکوویچ تا المپیک می‌ماند/ ۲ تیم ملی والیبال تشکیل می‌دهیم

ملی پوشان والیبال به ایران بازگشتند


انتهای پیام/ 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار