فیاضی: کار در رقابت‌های انتخابی آسان نبود / تیم‌ها و بازیکنان با شرایط متفاوتی به المپیک می‌آیند

ملی پوش والیبال کشورمان گفت: کار در مسابقات انتخابی المپیک آسان نبود و حتی تیم‌هایی که سطح پائین تری داشتند با تمام توان به این رقابت‌ها آمده بودند.

فیاضی: کار در رقابت‌های انتخابی آسان نبود / تیم‌ها و بازیکنان با شرایط متفاوتی به المپیک می‌آیندپوریا فیاضی ملی پوش والیبال کشورمان پس از بازگشت به تهران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کسب سهمیه المپیک توسط ملی پوشان والیبال بیان اشت:رسیدن به المپیک همیشه سختی‌های خودش را دارد و همواره همه ورزشکاران دوست دارند تا در این رقابت‌ها بازی کنند و بدرخشند.

او افزود: تورنومنت سختی بود و تیم‌هایی که پائین‌تر از ما هم بودند، نمایش خوبی داشتند و کار برای ما در این مسابقات سخت و پر استرس بود، اما خوشبختانه توانستیم شرایط را مدیریت کنیم و به المپیک برسیم. همچنین تلاش کردیم تا با بهترین عملکردمان در این مسابقات کمی از غم و اندوه ها را کم کنیم.

ملی پوش والیبال کشورمان درباره قرعه ایران در رقابت‌های المپیک عنوان داشت: کار به هیچ عنوان آسان نیست، شاید گروهی که در آن قرار داریم نسبت به دیگری آسان‌تر باشد، ولی در صورتی که از آن صعود کنیم، برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر باید به مصاف یکی از ابر قدرت‌های والیبال جهان برویم،   بازیکنی که حالا با کیفیت ۱۰۰ درصد در مسابقات حاضر است در المپیک بیش از این  خواهد بود و با شرایطی کاملا متفاوت در این مسابقات حاضر خواهد شد، البته مطمئنم برای ما هم شرایط خوبی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

پوریا فیاضی در پایان و در پایان به سوالی درباره پست کولاکوویچ در پاسخ به منتقدان بیان داشت: من پیام کولاکوویچ را ندیدم و اظهار نظر در این خصوص در حیطه من نیست، اما همواره ارتباط خوبی با کولاکوویچ داشته ام و نباید فراموش کرد که همواره مسائلی میان مربیان تیم ملی و منتقدان در همه رشته‌ها مانند فوتبال، هندبال و والیبال وجود دارد، امیدوارم هر اتفاقی باعث رشد والیبال کشورمان باشد، کولاکوویچ به حرف همه منتقدان گوش می‌دهد و حالا با صعود به المپیک کارش را  هم به خوبی انجام داده است.


بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: باید با آمادگی کامل به المپیک برویم/ هیچ وقت درباره مشکلات صحبت نکردم

داورزنی: کولاکوویچ تا المپیک می‌ماند/ ۲ تیم ملی والیبال تشکیل می‌دهیم

ملی پوشان والیبال به ایران بازگشتند


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار