ملی پوش والیبال کشورمان گفت: ملی پوشان چینی در دیدار نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک استرس زیادی داشتند و به سختی کارشان را دنبال می‌کردند.

کریمی:همه تیم‌های می‌خواهند در المپیک بهترین باشند / چینی‌ها در فینال مضطرب بودندجواد کریمی ملی پوش والیبال کشورمان پس از بازگشت به تهران در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی  در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: سطح مسابقات بالا بود و مسابقات به صورت فشرده برگزار شد، تیم هایی، چون قطر، چین و کره جنوبی با آمادگی بالایی در این مسابقات حاضر بودند، اما همدلی بچه‌ها باعث شد همه بازی‌ها را ببریم و به فینال برویم.  

او افزود: از آن جا که چینی‌ها در این مسابقه میزبان بودند تصور می‌کنم استرس زیادی داشتند و به سختی کارشان را دنبال می‌کردند، اما ما در طرف مقابل بسیار آماده  و خوب بودیم و توانستیم با نمایش خوبمان تیم حریف را با مشکل رو به رو کنیم و در نهایت مقتدرانه قهرمان شویم و سهیمه المپیک را بگیریم.  

ملی پوش والیبال کشورمان در ادامه عنوان داشت: می‌دانستیم همه عزادارند، تنها کاری که از دستمان بر می‌آمد کسب سهمیه بود تا کمی از این ناراحتی کم کنیم و حال مردم را بهتر کنیم.  

کریمی در خصوص بازی‌های المپیک هم گفت: همه تیم‌هایی که می‌خواهند در این مسابقات حاضر شوند با بهتریم آمادگی و  شرایطشان می‌آیند تا بهترین نتایج را هم کسب کنند، ما هم تمریناتنمان را پیگیری می‌کنیم و با دعای مردم و تلاش فدراسیون و بازیکنان بهترین نتیجه را کسب کنیم.  


بیشتر بخوانید:

کولاکوویچ: باید با آمادگی کامل به المپیک برویم/ هیچ وقت درباره مشکلات صحبت نکردم

داورزنی: کولاکوویچ تا المپیک می‌ماند/ ۲ تیم ملی والیبال تشکیل می‌دهیم

ملی پوشان والیبال به ایران بازگشتند


انتهای پیام/ 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار