مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان فروشگاه‌ها در دزفول متلاشی شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی چند فقره سرقت مغازه در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌ها باند ۳ نفره سارقان مغازه را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ نیابت از مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه خودرو استفاده شده در سرقت‌ها کشف و توقیف شدند، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۹ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به شناسایی سارقان توسط مالباختگان، اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فروشندگان مواد مخدر در اندیمشک با دستان بسته

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با فروشندگان مواد مخدر، طرح پاکسازی و دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ اندیمشک تعداد ۲ باب واحدصنفی اغذیه فروشی را که اقدام به تهیه وتوزیع انواع موادمخدر می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه از آنان بازرسی بعمل آمد.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از واحد‌های متخلف، تعداد ۷ نفر فروشنده سابقه دار درحین امحاء موادمخدر دستگیر و تقریبا ۵ گرم موادمخدر صنعتی ویکدستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک در خاتمه با اشاره به پلمپ ۲ باب واحد صنفی متخلف اذعان داشت: پس از تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.