در بسته حوادث ۹ دی ماه بخوانید؛

از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی پراید تا توقیف تانکر حامل نفت قاچاق خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

واژگونی پراید یک قربانی گرفت

محمدامین زرگر رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت یک و ۴۲ دقیقه بامداد امروز، دوشنبه ۹ دی ماه یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیر برق در جاده ساحلی گلستان، حد فاصل میدان مالیات و میدان قوری برخورد کرد و واژگون شد.

او افزود: خودروی مذکور حامل ۵ سرنشین بود که در این حادثه ۴ نفر از سرنشینان مصدوم شدند و یک مرد ۱۴ ساله جان باخت.

زرگر اظهار داشت: مصدومان حادثه به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

تانکر حامل ۲۷ هزار لیتر نفت قاچاق به مقصد نرسید

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی عوامل کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر در آزاد راه خلیج فارس به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از این تانکر مقدار ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره کشف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ ۲ میلیارد ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضایی افزود: قاچاق فرآورده‌های سوختی اقدامی زیانبار برای کشور است از این رو برخورد با این پدیده با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کشف ۷۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با هدف اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی، برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه، ترانزیت و توزیع موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان و پلیس شهرستان "بهبهان" با کار اطلاعاتی از انتقال ۳ محموله مواد مخدر آگاه شدند.

او اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "بهبهان" با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان وعوامل انتظامی پل زهره و بخش زیدون باکنترل نامحسوس محور‌های مواصلاتی شهرستان ۲ دستگاه خودرو تریلر و سمند را شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی آن‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از آن‌ها ۷۱۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در ادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی در شهرستان "اهواز"، محور تردد کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۸۰ کیلو موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار صیفی جات جاساز شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در مجموع این عملیات‌ها ۷۹۰ کیلو موادمخدر از نوع تریاک، کشف شد، افزود: در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

عامل کلاهبرداری ۵۰۰ میلیون ریالی در دام پلیس افتاد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در پی چند مورد کلاهبرداری از مراجعه کنندگان به خودپرداز بانک‌ها در شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افراد بی سواد و مسنی که قصد استفاده از عابربانک را داشتند توسط فردی کلاهبردار شناسایی و با استفاده از غفلت و اعتماد آنان، مقداری پول از حسابشان برداشت و یا به حساب اشخاص دیگر واریز می‌کرد.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار با این شگرد اقدام به برداشت وجوه غیر قانونی از حساب افراد می‌کرد، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و گشت زنی‌های هدفمند و کار اطلاعاتی، متهم را شناسائی و درحینی که قصد کلاهبرداری از افراد بی سواد و مسن در مقابل دستگاه خودپرداز را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره کلاهبرداری در مجموع به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع فضائی اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

او بیان داشت: تحقیق برای شناسایی سایر شکات احتمالی همچنان ادامه دارد.


تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.