مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی قتل پیرمرد ۸۷ ساله با اسلحه گرم در یکی از مناطق شهرستان دزفول، دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در مدت ۲۴ ساعت با کار اطلاعاتی هویت فرد قاتل که جوانی ۲۷ ساله بود را شناسایی کنند.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی، طی عملیاتی فرد متهم که نوه مقتول بود را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی ماموران به قتل پدر بزرگ خود با یک اسلحه دست ساز اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

باند سارقان منزل در اهواز متلاشی شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق کلانشهر اهواز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تخصصی، باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه ۲ دستگاه خودروی بنز الگانس و اپتیما از سارقان توقیف شده، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت طلاجات و کالای خانگی از منازل در مناطق مختلف شهرستان اهواز به ارزش تقریبی ۸۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان این که اقدام انجام شده توسط پلیس آگاهی موجبات رضایتمندی مالباختگان و مردم مناطق مربوطه را به دنبال داشته است اظهار داشت: شناسایی و دستگیری مالخران این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

شرور تحت تعقیب در رامهرمز دستگیر شد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری، شرارت و ایجاد مزاحمت برای شهروندان توسط فردی شرور به نام "ر – ف" در سال‌های گذشته، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی دریافتند، متهم به شرارت فرد سابقه داری است که به اتهام‌های گوناگون تحت تعقیب مراجع قضائی می‌باشد.

سرهنگ سهرابی اذعان داشت: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی محل اختفا شرو سابقه دار را شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با بیان اینکه فرد شرور با دستور قضائی راونه زندان شد خطاب به اندک اشخاصی که به هرنوعی قصد برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان را دارند، تصریح کرد: پلیس " رامهرمز " هیچ وقت به اشخاص هنجارشکن، مزاحم و شرور فرصت جولان و خود نمایی را نخواهند داد و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد

برق دستبند بر دستان یک سارق حرفه‌ای در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در یکی از بخش‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کرد افزود: با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

امیدیه، ایستگاه پایانی محموله کالای قاچاق

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان امیدیه با کار اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۴۳۲ بطری ویتامین، ۵ هزار ۲۰۸ قوطی نوشابه نیرو زا، ۳۶۰ قوطی آبمیوه، یک هزار و ۸۰ قوطی کمپوت، ۲۴۰ بسته کاپو چینو، ۳ هزارو ۸۸۸ عدد ویفر شکلاتی، ۹۰ هزار بسته آدامس فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.