مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۸ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۸ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.


برخورد ۷ خوردو در دزفول

سرهنگ محمد تدین فرمانده راهنمایی و رانندگی دزفول گفت: تصادف زنجیره‌ای در نزدیکی پل مقاومت (پل سوم) دزفول باعث ایجاد خسارت به ۷ خودروی سواری شد که مصدوم نداشت، ولی خسارت‌هایی به خودرو‌ها وارد گردید.

او افزود: علت وقوع این تصادف بی توجهی به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی است که در نزدیکی پل سوم دزفول بدلیل حفاری شرکت آب و فاضلاب یک سرعتگیر نصب شده است و خودرو‌های جلویی پس از مشاهده سرعتگیر ترمز کردند و خودرو‌های پشتی یکی پس از دیگری با آن‌ها برخورد کردند.

تدین بیان داشت: این قبیل تصادف‌ها در پل جدید دزفول نیز بدلیل وجود جاذبه‌های گردشگری رخ می‌دهند، زیرا رانندگان هنگام عبور از روی پل به رودخانه نگاه می‌کنند و این موضوع باعث وقوع تصادف می‌شود.

تانکر امل سوخت قاچاق در بندر ماهشهر توقیف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عوامل کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر حین گشت زنی درمحور آزادراه خلیج فاررس به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او بیان داشت: عوامل پلیس در بازرسی از این خودرو ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف و در همین زمینه۲ متهم را نیز دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ ۲ میلیارد ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند: تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضائی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان گفت: قاچاق فرآورده‌های سوختی برای همه اقشار و تمام سطوح زیانبار است از این رو برخورد با این پدیده با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود. 

پاکسازی نقاط جرم خیز در شوش

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: به مدت ۱۰ روز طرح پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در سطح شهرستان وحومه به اجرا گذاشته شد.

او افزود: تعداد ۲۷ نفر سارق شناسایی شد که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ بهاروند اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شوش در پایان تصریح کرد: ۱۱ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، توقیف ۷۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری ۴ نفر سوداگرمرگ، ۱۳ نفر معتادمتجاهر، مقدار ۱۰۵ گرم انواع مواد مخدر کشف گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.