مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

از دستگیری سارقان حرفه‌ای تا پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف در خوزستانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۴ سارق حرفه‌ای در دام پلیس ماهشهر

سرهنگ رضا پاپـی فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را در نقاط مختلف شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه ۴ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۱۸ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان به شدت برخورد می‌کند و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

۱۴ واحد صنفی متخلف در رامهرمز پلمب شد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات آن‌ها، ماموران پلیس اطلاعات و بازرسان اتحادیه اصناف و صنعت و معدن و تجارت از ۸۰ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او اظهار کرد: دراین بازدید تعداد ۱۴ واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی پلمب و به ۳۵ واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازماخطار داده شد.

سهرابی در پایان ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

مصدوم شدن یک نفر در دزفول بر اثر برخورد با گاردریل

آتش نشان مهدی ملائکه زاده فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه طی تماسی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با گاردریل وسط بلوار اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات سازمان متشکل از آتش نشانان پیمان روشن پور، حسن سبزقبا و محمد احدی را از ایستگاه عملیاتی شماره یک به محل حادثه واقع در بلوار شهید کمیلی فر اعزام نمود.

ملائکه زاده اظهار داشت: در این حادثه که علت آن از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، تنها سرنشین خودرو که جوانی حدودا ۲۸ ساله بود بهشدت مصدوم و درون خودرو محبوس شد که آتش نشانان با استفاده از ست هیدرولیک مصدوم را از خودرو خارج و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل نمودند.

این مقام مسئول بیان کرد: تلاش برای رها سازی خودرو از درون گاردریل همچنان ادامه دارد.

باند سارقان حرفه‌ای سیم برق در شوش منهدم شد

سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شوش با بررسی دقیق مستندات وقوع جرم و با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری سیم و آلات سرقت کشف کردند.

سزرهنگ بهاروند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

پلیس دستان سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در دزفول را بست

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان، شناسایی سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی در ادامه با بیان اینکه فرد دستگیر شده به ۶ فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف دزفول اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودرو و موتور سیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز و از پارکینگ‌های عمومی جهت پارک وسایل نقلیه استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.