در آخرین روز از هفته گذشته محمدحسن انصاری‌فرد و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس آخرین تلاش خود برای بازگرداندن گابریل کالدرون را به کار بستند و حالا همه چیز بستگی به تصمیم سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها دارد.

بازگشت کالدرون یا معرفی مربی جدید؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز (شنبه) قرار است تکلیف همه پرسپولیسی‌ها روشن شود و کالدرون قول داده جواب آخر خود را بدهد. طبق آخرین اخبار رسیده از پرسپولیس، کالدرون که بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی و کسب قهرمانی نیم‌فصل به آرژانتین سفر کرده بود، در روز‌های گذشته، با مدیران باشگاه در تماس بوده و دقیقا مثل استراماچونی برای بازگشت به تهران و حضور در تمرینات پرسپولیس شرط و شروط گذاشته است. مدیران پرسپولیس نیز که دوست ندارند در این مقطع حساس شرایطی مثل شرایط همتایان خود در استقلال را تجربه کنند، تقریبا با تمام شروط کالدرون موافقت کرده‌اند، اما با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه برخی از این شرط و شروط‌ها در همان مرحله موافقت متوقف شده و به مرحله عملیاتی نرسیده است. در این شرایط هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و شاید بهترین کار این باشد که ۲ سناریوی مختلف را بررسی کنیم.

سناریوی اول
اگر همه‌چیز را کنار هم بگذاریم به نظر می‌رسد این سناریو محتمل‌تر از سناریوی دوم باشد. در شرایط کنونی احتمال بازگشت کالدرون به حداقل رسیده و اگر او همچنان روی قطع همکاری با باشگاه تاکید داشته باشد، پرسپولیسی‌ها باید به دنبال یک مربی دیگر بروند. احتمال این‌که سرمربی بعدی سرخ‌پوشان، یک گزینه داخلی باشد، بسیار زیاد است. اگر کالدرون نیاید مدیران پرسپولیس هم مثل همتایان خود در استقلال باید به سراغ یک چهره محبوب بروند تا بلکه بتوانند با حاشیه کمتری پا به نیم‌فصل دوم بگذارند. چهره‌هایی مثل یحیی گل‌محمدی، علی کریمی یا شاید هم مهدی تارتار!

سناریوی دوم
پرسپولیس در دوران حضور کالدرون، صدرنشین جدول رده‌بندی بود و راه پیشرفت را طی می‌کرد، و همین مسئله باعث شده تا فعلا همه‌چیز به سود کالدرون باشد. به بیان دیگر، اگر باشگاه به همه خواسته‌های کالدرون تن بدهد و اقدام به ایجاد تغییر در بدنه مدیریتی کند، کالدرون با قدرت بیشتری به باشگاه باز خواهد گشت و در واقع اختیارات او در نیم فص اول به مراتب بیشتر از نیم‌فصل اول خواهد بود.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.