سرمست گفت:تکریم کارآفرینان و تولیدکنندگان در دستور کار مسئولان استان است و اداره امور مالیاتی این سیاست را با جدیت دنبال کند.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست،استاندار قم امروز در دیدار نادر جنتی معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تکریم کارآفرینان و تولیدکنندگان در دستور کار مسئولان استان قرار دارد و اداره امور مالیاتی باید این سیاست را با جدیت دنبال کند.

او افزود: اعتمادآفرینی و اعمال‌قانون و جلب‌رضایتمندی ارباب‌رجوع و مودیان‌مالیاتی از سوی اداره کل امور مالیاتی ضروری است.

سرمست  هوشمندسازی فرآیند‌ها و تحقق دولت‌الکترونیک را از سیاست‌های مدیریت‌عالی دولت در استان دانست و اضافه کرد: تلاش برای توسعه شفافیت در عملکرد و تسریع در خدمات‌رسانی به مودیان باید در دستور کار مدیرکل جدید مالیاتی قم باشد.

استاندار قم با تاکید بر این‌که برنامه ویژه سال ۹۹ اداره‌کل امورمالیاتی باید تدوین و به استانداری قم ارائه شود، بر توانمندسازی و استفاده از سرمایه‌های انسانی موجود در اداره کل امور مالیاتی استان توصیه نمود.

سرمست با بیان این‌که از عملکرد اداره کل امور مالیاتی در دوران مدیریتی آقای امدادی فرد راضی بوده‌ایم، گفت: وی ضمن جلوگیری از فرار مالیاتی و جذب منابع، در پشتیبانی از تولید همراه بوده است.

او با بیان این‌که بخش خصوصی نیز از عملکرد امور مالیاتی راضی بوده است، افزود: در چنین شرایطی با درخواست آقای امدادی فر، با جایگزینی وی موافقت کرده‌ایم.

در این دیدار استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات سهراب امدادی فر، حکم علیزاده مدیرکل جدید امور مالیاتی استان قم را به وی تقدیم و برای وی آرزوی توفیق در خدمت‌رسانی به مردم کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار