رئیس کانون صرافان ایرانیان مطرح کرد؛

همکاری صرافان و بانک مرکزی مثال زدنیست

سلطانی زاده گفت: طی سال‌های گذشته همکاری بانک مرکزی و کانون صرافان مثال زدنیست.

همکاری صرافان و بانک مرکزی مثال زدنیستبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران سلطانی زاده، رئیس کانون صرافان ایرانیان در هشتمین سالگرد تاسیس کانون صرافان اظهار کرد: طی ۲ سالی که در همکاری با بانک مرکزی فعالیت کردیم، بانک مرکزی همواره به صحبت‌های صرافان به بهترین نحو گوش دادند و با صبر مشکلات را رفع کردند.

او تاکید کرد: در هفته‌های گذشته به جهت برگزاری همایش کانون صرافان، فراخوانی را برای دریافت مشکلات صرافان منتشر کردیم. در شرایطی قرار داریم که به جهت تحریم‌ها و نقل و انتقالات بانکی صراف‌ها تحت فشار هستیم.


بیشتر بخوانید: برگزاری نخستین جلسه کانون صرافان با اعضا هیئت مدیره بازار متشکل ارزی 


سلطانی زاده گفت: از دغدغه‌های صرافان وجود دلالان، محدودیت سقف فروش از در صرافی ها، مالیات بر ارزش افزوده و مسائل صادراتی است که بانک مرکزی در تلاش برای هموار سازی آن هاست.

وی افزود: دیگر مشکل صرافان، اعتبار سنجی صرافی‌ها در سامانه نیماست. در صرافی‌های مرزی دغدغه‌های خاصی مشاهده می‌شود.

رئیس کانون صرافان ایرانیان تاکید کرد: همزمان با هشتمین سالگرد کانون صرافان، نرم افزاری با حضور رییس کل بانک مرکزی رونمایی می‌شود.

در پایان این مراسم از نرم افزار تلفن همراهی، کانون صرافان با تمامی امکانات دسترسی آنلاین به معاملات ارزی برای عموم و صرافان با امضای رئیس کل بانک مرکزی رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار