به دنبال بحران اخیر در روابط آمریکا و ایران، کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته سطح هشدار امنیتی را در تمام سفارتخانه‌های خود در سرتاسر جهان افزایش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال هفت تلویزیون اسرائیل، در پی تهدید ایران به انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، این رژیم تدابیر امنیتی در تمام سفارتخانه‌های خود را تشدید کرده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی اقداماتی احتیاطی را اتخاذ کرده و تصمیم گرفته است سطح هشدار امنیتی را در تمام سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود در سرتاسر جهان افزایش دهد.

این رژیم همچنین به سفرای خود در تمام نقاط جهان دستور داده که اقدامات احتیاطی بیشتری را صورت دهند و «مراقب هر گام خود باشند».

روزنامه «اسرائیل هایوم» نیز به نقل از یک مقام امنیتی در غزه گزارش داد که نیرو‌های رژیم صهیونیستی در پی تهدید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، اوضاع مرز‌ها را دائما رصد می‌کنند.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابو مهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان جبهه مقاومت طی حمله تروریستی بامداد جمعه آمریکا به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نقش اسرائیل در این اتفاق
۰۸:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
چطور اسرائیل باعث این کار شد؟
زمانیکه با چند موشک ساده پیمانکار آمریکایی کشته شد با تبلیغاتی که که رسانه های صهیونیست کردن این اتفاق به گردن ایران و حامیان او افتاد در حالیکه پشت این ماجرا موساد بود
اگر جریانات عراق زودتر این اتفاق را محکوم میکردن شاید دست اسرائیل رو میشد ولی همه خوششان آمد و این باعث فریب صد در صدی آمریکا و ورود جنگ نظامی با ایران شد.
نکته دوم یک هفته قبل از شهادت سردار بزرگ اسلام آمریکا هم نیرو آورده بود بغداد و هم مرتب آسمان بغدا را کنترل می کرد که معلوم بود قراراست عملیات سنگینی انجام دهد و ما غفلت کردیم و حاج قاسم با ساده ترین پوشش و امکانات دعوت عراق را لبیک گفت.
درس های زیادی دارد این اتفاقات و ان شا الله انتقام سخت که خروج آمریکای جنایت کار است محقق شود به برکت خون پاک شهدا و سردار دلها حاج قاسم و یاران با وفایش
صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۷ دی ۱۳۹۸
اول آمریکا بعد صهیونیستای کثیف اول یانکی هارو بیرون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
این جان دوست ها اگه می ترسیدند دست به جنایت نمی زدند!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۰:۰۱ ۱۶ دی ۱۳۹۸
گذشته از آمریکا واسرائیل ، خبری از عربستان نیست ؟؟!! خوب تو لاک خودش فرو رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۶ دی ۱۳۹۸
این نمی دونه سلیمانی ها همه جا هستن زیر دریا، در هوا رو زمین، پشت اتاق خواب، و... خواب رو از شماها خواهند گرفت جوانان و سلیمانی های ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
#انتقام_سخت
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۵۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
واقعا بزرگترین انتقام را ملت از آمریکا گرفت، نزدیک به دهها میلیون ایرانی با وحدت خود و شرکت در تشییع سردار دلها، نقشه آمریکا را خنثی کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۹:۲۷ ۱۶ دی ۱۳۹۸
به زودی ازادی قدس اتفاق خواهد افتادد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
به وقتش انتقام سختی میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
حقانی
۱۸:۵۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ملانیا و بقیه توله های ترامپ و نتانیاهو برای شروع بد نیست.ترامپ باید زنده بماند و خفت بکشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
ما کاری با سفارت خونه ها نداریم اگه با اسرائیل کار داشتیم با حیفا و تمام سرزمین های اشغالی کارمون رو انجام میدیم.....ایرانیا تروریست نیستن.دارن ایران هراسی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۶ دی ۱۳۹۸
بپرسید از ترس و وحشت ..تا از کشتار و قتل عام و ترور دست بردارید .بدجوری دستشون رو شده .دیگه نمی‌توانند خودتون را غالب کنید .صورت خبیث و شیطانی تون شبیه سیرت زشت تون است
آخرین اخبار