باقرجوان گفت: تمامی پایانه‌های مسافری آماده ارائه خدمات کامل به مسافران جهت جابه‌جایی عزاداران سردار سلیمانی هستند.

آماده باش تمامی پایانه‌های مسافری برای جابه‌جایی عزاداران سردار سلیمانیداریوش باقرجوان مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طبق دستور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تمامی پایانه‌های اتوبوسرانی بین شهری برای جا به جایی عزاداران در حال آماده باش هستند، گفت: متناسب با تقاضا طبق جلساتی که با تشکل‌های صنفی و مدیران کل استان‌ها برگزار کردیم تمامی پایانه‌ها آماده ارائه خدمت برای جا به جایی عزاداران هستند.

او ادامه داد: طبق مصوبه‌ای که ارائه شد هر استان به ویژه استان کرمان و قم هر تعداد اتوبوسی که برای جا به جایی استقبال کنندگان نیاز باشد باید در اختیار مردم قرار دهد.

باقرجوان با اشاره به اینکه سازمان راهداری در کنار سایر آحاد مردم ضمن تسلیت و تبریک برای شهادت سردار سلیمانی در کنار مردم قرار دارد و از تمامی عوامل خود جهت جا به جایی مسافران استفاده خواهد کرد.

مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: طبق مصوبه‌ای که به شهرستان‌ها ارائه شد امروز در استان خوزستان تمامی ناوگان جهت جا به جایی مردم از شهر‌های مختلف ارائه شده و برای برگشت عزاداران و مردم هم از این ناوگان استفاده شده است.

او تأکید کرد: طبق این مجوز تمامی شهر‌ها باید از ناوگان خود برای رفت و برگشت عزاداران استفاده کنند تا مردم در این ایام نگران کمبود ناوگان نباشند.

باقرجوان بیان کرد: تشکل‌های غیردولتی هم در این بخش آماده ارائه هر گونه خدمات به زائران هستند.


بیشتر بخوانید: تخصیص ۱۰۴ قطار رایگان حومه‌ای برای جابه جایی عزاداران


مدیرکل دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم مردم در مراسم‌های باشکوه استقبال تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سردار سلیمانی و همرزمانش در همان ساعات اولیه هماهنگی‌های لازم با ادارات تابع استانی و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافری در سطح کشور انجام شده و بخش حمل و نقل جاده‌ای هم در تمامی سطوح آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

گفتنی است، مراسم تشییع سردار سلیمانی فردا در تهران انجام و پیکر ایشان در بعد از ظهر فردا به شهر قم انتقال داده می‌شود بنابراین طبق دستور دولت تمامی بخش‌های حمل و نقلی کشور جهت تسهیل در رفت و آمد زائران آماده ارائه خدمات جا به جایی به مسافران هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار