مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری زیرکوه گفت: ۶ سازه آبخیزداری در زیرکوه در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رجبی مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری زیرکوه گفت: این تعداد سازه با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی در این شهرستان در دست ساخت است.

 او افزود: بند خاکی روستای شیرخند به حجم ۳۵ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و اعتبار ۴۴۶ میلیون تومان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رجبی ادامه داد: سرریز سنگ و ملاتی بند خاکی شیرخند به حجم ۳۰۰ مترمکعب نیز با اعتبار ۱۰۴ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در دست ساخت است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری زیرکوه  با بیان اینکه بند خاکی روستای گزخت به حجم ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است افزود: سرریز سنگ و ملاتی روستای گزخت هم با حجم ۷۶۰ مترمکعب و اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی و همچنین دیوار حفاظتی سنگ و ملاتی در بالا دست قنوات خونیک با حجم ۳۵۰ مترمکعب و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان با پیشرفت ۴۵ درصدی در حال اجراست.

او تصریح کرد: احداث سرریز سنگ و ملاتی بند خاکی تجنود با حجم ۱۰۰ مترمکعب و اعتبار ۲۸ میلیون تومان نیز تکمیل شده است.

رجبی افزود: در بخش جنگل هم نهال کاری همراه با هلالی آبگیر و بذرکاری در ۳۰ هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار ۹۰ میلیون تومان انجام شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.