عضو ائتلاف الوطنیه اعلام کرد آمریکا باید بداند هزاران گروه مردمی پشتیبان الحشد الشبی هستند و عاقلانه این است که آمریکا دست به هیچ حمله و تجاوزی در عراق نزند.

البدیری: آمریکا باید بداند مردم عراق پشتیبان الحشد الشبی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد البدیری، عضو ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق تاکید کرد: «توافق امنیتی عراق با آمریکا، آسمان عراق را در اختیار آمریکا قرار داده است. توافقنامه امنیتی میان آمریکا و عراق در حالی امضا شد که به مردم عراق عرضه نشده بود.»

محمد البدیری گفت: «آمریکا در کمین نیرو‌های الحشد الشعبی است؛ این کشور باید بداند هزاران گروه مردمی پشتیبان نیرو‌های الحشد الشبی که نیروی امنیتی رسمی عراق به شمار می‌روند، قرار دارند.»

البدیری با بیان این که عراق کشوری مستقل و دارای حاکمیت است افزود: «و حق ندارد عراق را به بند هفتم منشور سازمان ملل بازگرداند. عاقلانه این است که آمریکا دست به هیچ حمله و تجاوزی در عراق نزند.»

عضو ائتلاف الوطنیه در پارلمان عراق اعلام کرد: «نقشه سیاسی عراق اکنون تغییر کرده است بنابراین دیگر نمی‌تواند با تفکر گذشته کشور را اداره کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار