طبرستانی گفت: برنامه جدی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به ویژه به کشور‌های اسلامی داریم.

صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان به کشورهای اسلامیبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی طبرستانی دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی  در  درجمع خبرنگاران با بیان اینکه  ‌‌جامعه مهندسان نقشه بردار ایران با همکاری و حمایت مرکز مهندسین کشورهای اسلامی می تواند در این بخش بسیار تاثیر گذار باشد گفت: جامعه مهندسان نقشه بردار فدراسیون توسعه علوم فناوری کشورهای اسلامی، اقدام به برنامه‌ریزی جهت برگزاری نشست با هدف توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان کرده است.

او توضیح داد: برای توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی شده است دومین همایش شبکه‌سازی بین‌المللی اقتصادی با هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی ۱۶ دی‌ماه در تهران برگزار شود.


بیشتر بخوانید: رقم آورده اولیه متقاضیان مسکن ملی اعلام شد/ هر واحد مسکن ملی چقدر تمام می شود؟


دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود ارتقاء صدور خدمات فنی مهندسی در کشور در دستور کار باشد، گفت: تلاش می‌کنیم این هدف از طریق شرکت‌ها و متخصصان ایرانی ‌محقق شود.

طبرستانی بیان کرد: در این همایش ا‌ز انجمن‌ها و اتحادیه‌های فعال در این حوزه و سفرا و ‌رایزنان اقتصادی برخی کشورها حضور می‌یابند.

او اظهار کرد: در این نشست که با حضور شرکت‌ها داخلی و فعالان بخش خصوصی ساختمان و با دعوت از نمایندگان اقتصادی کشورهای اسلامی خصوصا کشورهای همسایه و خاورمیانه و اوراسیا برگزار خواهد شد .

او تاکید کرد: در طول برگزاری جلسات تخصصی، توانمندی‌های فنی-مهندسی بومی کشور در معرض ارائه و معرفی به کشورهای‌های هدف قرار می‌گیرد تا به ارتقای سطح صدور خدمات فنی مهندسی منجر شود.

دبیرکل مرکز مهندسین کشورهای اسلامی بیان کرد: فعالان بخش صنعت ساختمان و صادر کنندگان خدمات فنی مهندسی می‌توانند در این همایش حضور یابند.

گفتنی است در راستای صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی شده است دومین همایش شبکه‌سازی بین‌المللی اقتصادی با هدف صادرات خدمات فنی و مهندسی ۱۶ دی‌ در تهران برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار