رئیس شورای اسلامی شهر هورامان گفت: سعدی طاهری عضو سابق این شورا به عنوان شهردار جدید این شهر از سوی اعضای شوری اسلامی انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عباس مرادی رئیس شورای اسلامی شهر هورامان گفت: جلسه انتخاب شهردار هورامان با حضور فرماندار سروآباد، بخشدار هورامان و اعضای شورای اسلامی این شهر در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

او افزود: در این جلسه سه گزینه تصدی شهرداری هورامان آرمان شهبازی، سیروان ویسی و سعدی طاهری مطرح بودند که بعد از بحث و بررسی برنامه‌ها، سعدی طاهری به عنوان شهردار جدید انتخاب و معرفی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر هورامان یادآور شد:‌سعدی طاهری عضو شورای اسلامی در دوره چهارم و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهری است که یکی از ملاک‌های مهم انتخاب وی به عنوان شهردار، بومی بودن، است.

او اضافه کرد: صورتجلسه انتخاب شهردار هورامان طی نامه‌ای رسمی به فرمانداری سروآباد و استانداری کردستان جهت گزینش نهایی و معرفی وی ارسال شد که امیدواریم شهردار جدید هورامان هرچه سریعتر کار خود را آغاز کند.

مرادی گفت: هورامان بعد از رفتن فرزاد اخترکاوان بیش از ۱۵ ماه است که به صورت سرپرستی اداره می‌شود و در این مدت چند نفر به عنوان شهردار انتخاب شدند، اما در مرحله نهایی مورد تایید قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه شهر هورامان تخت شهری گردشگری و تفریحی در استان کردستان، کشور و خارج از کشور است، تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان انتخاب شهردار بود که مشکلات این شهر را در تعامل و ارتباط با مسوولان محلی، شهرستانی و استانی پیگیری و برطرف کند تا این شهر گردشگری دچار مشکل نشود.

بعد از پایان این جلسه رای گیری برای انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر هورامان نیز برگزار شد و در پایان عباس مرادی به عنوان رییس، سبحان خسروی به عنوان نایب رییس، ماکوان مرادی منشی اول، مهدی رحیمی منشی دوم و حسین شریفیان نیز به عنوان خزانه دار شورا در سومین سال فعالیت شورا انتخاب شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شورای شهر ، شهردای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.