زمانی گفت: آزمون پایان نیمسال اول ۹۸-۹۹ دانشجویان دانشگاه پیام نور تا ۲۴ دی طبق برنامه زمان بندی در داخل و خارج از کشور ادامه دارد.

رییس دانشگاه پیام نوربه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور در حاشیه نشست هیات رئیسه دانشگاه  اظهار کرد: آزمون‌های دانشگاه پیام نور در نهایت دقت و با حفظ امنیت خاطر دانشجویان برگزار می‌شود.
 
او افزود: در نیمسال جاری، ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار نفر آزمون برای ۳۹۱ هزار و ۳۹۶ نفر دانشجو در ۴۸۴ مرکز داخل کشور در حال برگزاری است.

رئیس دانشگاه پیام نور بیان کرد: در حال  آزمون الکترونیکی در ۵۰۷ مرکز داخل و خارج از کشور با حضور ۶۰۴ هزار و ۱۹۶ نفر در دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

زمانی با اشاره به روند رو به رشد دو سال اخیر دانشگاه در افزایش سهم آزمون‌های الکترونیک تصریح کرد: دانشگاه پیام نور در رویکردی جدید به دنبال تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی برای برگزاری آزمون‌های آنلاین و الکترونیکی با هدف تبیین مدیریت سبز، حذف کاغذ و حفظ محیط زیست است که در این زمینه نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. در این نیمسال ۲۴ درصد آزمون‌های پایان ترم دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار