سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازی امروز با ستارگان ورامین از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی با تیم ستارگان ورامین اظهار داشت: بازی از لحاظ فنی بسیار در سطح بسیار بالایی برگزار شد و هر ۲ تیم امروز بازی خوب و تماشاگر پسندی را انجام دادند.

او همچنین درباره داوری بازی هم گفت: به نظر من داوری این بازی از لخاظ مدیریت بسیار خوب کار کرد، اما در قضاوت بسیار ضعیف بود و نمی‌خواهم بگویم که بر روی نتیجه تاثیرگذار بود، اما همان طور که گفتم مدیریت داور بهتر از قضاوتش بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره حواشی قبل از این بازی که عده‌ای تماشاگرنما مانع تمرین این تیم شدند بیان داشت: وقتی دیروز برای عرق گیری وارد سالن شدیم دیدیم که ۸ نفر آشوب گر قبل از ورود ما به سالن جلوی درب ایستاده اند و به من و خانواده ام ناسزا گفتند و مانع ورود ما به سالن تمرین شدند. حتی بعضی از آن‌ها با چاقو به سمت من حمله کردند. بعد از این موضوع ما بلافاصله نیروی انتظامی را در جریان گذاشتیم و با ورود نیروی انتظامی این مسئله ختم به خیر شد.

بیغم ادامه داد: بعضی از بازیکنان ما امروز واقعا با ترس و لرز وارد زمین شدند و قبل بازی اصلا نمی‌خواستند در مسابقه شرکت کنند، اما با صحبت‌هایی که انجام دادیم راضی شدند تا در بازی امروز حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار