لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز با انجام چند بازی وارد هفته بیست و دوم شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

سوهان محمد سیما قم ۳- مس سونگون ۵

در نخستین مسابقه امروز ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و مس سونگون از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان مس موفق شد با نتیجه پُر گل ۵ بر ۳ شاگردان وحید غیاثی را شکست دهند.

مس سونگون با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و  مقتدرانه در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. همچنین سوهان محمد سیما پس از ۲ شکست متوالی همچنان ۳۲ امتیازی باقی ماند و اگر می‌خواهد در پایان مسابقات لیگ برتر به جمع ۸ تیم صعود کننده به پلی آف باشد باید در ۴ دیدار آینده خود امتیازات کامل را کسب کند.

گیتی پسند اصفهان ۳ - اهورا بهبهان ۲

در دیگر بازی امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و اهورا بهبهان از ساعت ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم اهورا گذر کند.

گیتی پسند با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ قرار دارد. همچنین اهورا بهبهان با این شکستی که به دست آورد با ۲۰ امتیاز در رده ۱۲ جدول باقی ماند.

مقاومت البرز یک - فرش آرا مشهد ۳

در یکی دیگر از دیدار های امروز ۲ تیم مقاومت البرز و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۷ در سالن انقلاب کرج به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک از سد میزبان خود یعنی مقاومت گذر کنند.

فرش آرا با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول قرار دارد و مقاومت البرز هم پس از قبول این شکست همچنان ۲۲ امتیازی باقی ماند.


بیشتر بخوانید: نشست هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های فوتسال با کادرفنی تیم ملی


ارژن شیراز ۲ - سن ایچ ساوه ۲

در مسابقه دیگر امروز ۲ تیم ارژن شیراز و سن ایچ ساوه از ساعت ۱۷ در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

ارژن با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و نه تنها در رده دهم جدول قرار گرفت بلکه توانست امتیازات خودش را هم بهبود ببخشد. همچنین سن ایچ ساوه با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و همچنان در جایگاه پنج جدول قرار دارد.

نتایج کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:

ملی حفاری اهواز ۲ - شهروند ساری ۴

سوهان محمد سیما قم ۳ - مس سونگون ۵

گیتی پسند اصفهان ۳ - اهورا بهبهان ۲

مقاومت البرز یک - فرش آرا مشهد ۳

آذرخش بندرعباس ۲ - هایپرشهر شاهین شهر صفر

ارژن شیراز ۲ - سن ایچ ساوه ۲

شاهین کرمانشاه ۳ - ستارگان ورامین یک

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۷ دی ماه به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار