رقابت های هفته بیست و سوم‌ لیگ برتر فوتسال امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

لیگ برتر فوتسال / شگفتی هایپرشهر در بازی با قم / مس سونگون سد مقاومت را شکستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های هفته بیست و سوم‌ لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری تمامی مسابقات در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

مس سونگون ۴ - مقاومت البرز ۲

ابتدا در اولین و حساس ترین مسابقه امروز ۲ تیم مس سونگون و مقاومت البرز از ساعت ۱۷ در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم مس موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از سد شاگردان تیم خوب و جوان مقاومت البرز گذر کند.

مس سونگون با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه در صدر جدول رقابت های لیگ برترقرار دارد و می توان از الان این تیم را به عنوان قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر نام نهاد. همچنین تیم مقاومت البرز پس از ۳ شکست متوالی همچنان ۲۲ امتیازی باقی ماند و از رسیدن به مرحله پلی آف باز ماند.

ستارگان ورامین ۳ - گیتی پسند اصفهان ۳

در دیگر بازی امروز ۲ تیم ستارگان ورامین و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه هر ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند.

گیتی پسند با این تساوی ۴۷ امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ قرار دارد. همچنین ستارگان ورامین هم با این تساوی که بدست آورد ۳۸ امتیازی شد و همچنان رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد.

فرش آرا مشهد ۵ - ارژن شیراز ۳

در یکی دیگر از مسابقه های امروز ۲ تیم فرش آرا مشهد و ارژن شیراز از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر ۳ از سد مهمان خود یعنی ارژن شیراز گذر کنند.

فرش آرا با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول قرار گرفته است. همچنین ارژن شیراز هم پس از قبول این شکست همچنان ۲۲ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جدول قرار گرفته است و از رسیدن به مرحله پلی آف باز ماند.

سن‌ایچ ساوه ۴ - شاهین کرمانشاه ۴

در مسابقه دیگر امروز ۲ تیم سن ایچ ساوه و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۷ در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار هر ۲ تیم به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند. سن ایچ با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و همچنان رتبه پنج جدول رده بندی را در اختیار دارد.

همچنین شاهین کرمانشاه بعد از ۲ پیروزی متوالی با تساوی که در بازی امروز بدست آورد تساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و شانس حضور خود را در رقابت های فصل بعد لیگ برتر بالا برد.

نتایج کامل بازی های امروز به شرح زیر است:

مس سونگون ۴ مقاومت البرز ۲

سن ایچ ساوه ۴ شاهین کرمانشاه ۴

فرش آرا مشهد ۵ ارژن شیراز ۳

هایپرشهر شاهین شهر ۴ سوهان محمد سیما ۳

ملی حفاری اهواز ۱ آذرخش بندرعباس ۲

ستارگان ورامین ۳ گیتی پسند اصفهان ۳

شهروند ساری ۵ ‌اهورا بهبهان ۲

هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه به صورت همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار