مهم‌ترین حوادث امروز ۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۵ تن کشک در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۵ تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشک غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک کامیون حامل کشک غیربهداشتی قصد عبور از پلیس راه اقلید، یاسوج را دارد که بلافاصله موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کنترل محور‌های مواصلاتی، خودرو موصوف را شناسایی و ضمن توقیف و بررسی، مقدار ۵ تن و ۷۰۰ کیلوگرم کشک غیربهداشتی کشف کردند.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کشف گوسفندان قاچاق میلیاردی در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از کشف ۷۲ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی این شهرستان در هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۷۲ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف کامیون و کشف ۲۰ میلیارد کالای قاچاق

سرپرست پلیس آگاهی فارس از توقیف یک کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در محور شیراز به سمت تهران خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان هنگام کنترل محور شیراز به سمت تهران، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴ هزار و ۶۶۳ عدد لوازم یدکی، ۸۴ عدد طاقه پارچه و ۱۰ هزار و ۳۷ عدد سایر کالا از نوع کنترل تلویزیون، کیسه آب گرم و اسکیت قاچاق و بدون مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۲۸۰ ثوپ پوشاک، ۳ هزار و ۵۰۰ عدد برچسب پارچه‌ای نماد شیطان پرستی، ۴۰۰ متر پارچه، ۲ دستگاه گیتار، ۳ دستگاه ماشین لباس‌شویی، چرخ گوشت و آب میوه‌گیری قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف بیش از ۱۶۰ راس گوسفند قاچاق در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند گفت: با تلاش مأموران این شهرستان یک کامیون متوقف و در بازرسی از آن، ۱۶۲ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام قاچاق مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۶۲ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ برومندی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دام‌های قاچاق، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار