مدیر کل کمیته امداد فارس از امضای تفاهم نامه ۲ ساله با پارک علم و فناوری استان به منظور رونق کسب و کار‌های نوین و توسعه اشتغال پایدار مددجویان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به امضای تفاهم نامه‌ای با پارک علم و فناوری استان فارس، گفت: این تفاهم به منظور رونق کسب و کار‌های نوین در حوزه صنایع خلاق و دانش بنیان و توسعه اشتغال مددجویان به مدت ۲ سال به امضا رسیده است.

او، بهره گیری از ظرفیت‌های طرفین در شناسایی، جذب، هدایت و حمایت طرح‌های دانش بنیان در زمینه‌های گوناگون را از موضوعات تفاهم نامه خواند و افزود: این تفاهم نامه در راستای اولویت­های استان و در زمینه‌های مختلفی از جمله کشاورزی و منابع طبیعی، محیط زیست، صنایع غذای - دارویی، فنی و مهندسی و کسب و کار برای اقشار آسیب پذیر به امضا طرفین رسیده است.

بذرافشان با اشاره به اهداف این تفاهم نامه، تصریح کرد: طرفین تفاهم نامه متعهد شدند که از ظرفیت یکدیگر جهت توسعه اشتغال پایدار اقشار آسیب پذیر بهره گیرند و در راه توسعه کسب و کار شرکت­های خلاق و دانش­بنیان گام بردارند. همچنین زمینه همکاری شرکت‌های پارک را در جهت پشتیبانی از مددجویان مستعد و واجد شرایط در قالب نظام راهبری شغلی فراهم کنند.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر شد تا از ظرفیت‌های شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان در معرفی و عرضه محصولات و خدمات مددجویان استفاده شده و فرصت‌های شغلی شرکت‌های مذکور متناسب با مهارت مددجویان در اختیار آنان قرار گیرد.

بذرافشان گفت: طبق تفاهم نامه مذکور، کمیته امداد متعهد شد تا ظرفیت‌های موجود در امداد را معرفی و مددجویان را از طرح‌های اشتغالزا مطلع کند. مطابق ضوابط جهت اجرای طرح‌های اشتغال منابع مالی را تامین و از محصولات تولیدی شرکت‌های مستقر در پارک در رفع نیاز‌های امداد استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار