شهردار کرمان گفت: پیمانکار خوب یک سرمایه برای استان کرمان است و نقش کلیدی در اجرای پروژه‌ها دارد.

استفاده از پیمانکاران در رونق کسب و کاربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم زاده شب گذشته در همایش تأثیر نقش پیمانکاران عمرانی در رونق و بهبود فضای کسب و کار گفت: پیمانکاران نقش مهمی در تأمین مالی پروژه‌ها دارند به خصوص در شرایط امروز که وضعیت اقتصادی مطلوب نداریم.

او با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی قطعاً پیمانکاران در استان پای کار هستند، افزود: متأسفانه دولت به جای نوع نگاه حمایتی به پیمانکار به چشم سرمایه گذار توجه می‌کنند که از آن درآمدزایی کند.

شهردار کرمان با بیان این مطلب که امروز پیمانکاران وقتی نمی‌توانند در پروژه‌های مورد نظر خود فعالیت کنند این امکان وجود دارد که در پروژه‌ها سرمایه گذاری کنند و شهرداری در این زمینه آماده همکاری است، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های پیمانکاران توسط شهرداری متأسفانه بدون قرارداد انجام شده است لذا در این زمینه وضعیت نابسامانی ایجاد شده است.

عالم زاده گفت: با اشاره به اینکه خیال پیمانکاران از جهت تأمین مالی توسط شهرداری راحت باشد، اظهار کرد: در آینده دو پروژه بزرگ شهری و ۱۵ پارک را در دستور کار خواهیم داشت همچنین تا پایان سال جاری مبلغ ۵۰ میلیارد مناقصه داریم که در این زمینه انتظار داریم که پیمانکاران مشارکت لازم را داشته باشند.

او بیان داشت: کرمان را باید پیمانکاران کرمانی بسازند تا شاهد شهری زیبا و مطلوب داشته باشیم استفاده از پیمانکاران در رونق شهری از اولویت‌های شهرداری کرمان است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.