رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:با ورود به موقع دستگاه قضایی مشکلات حقوقی و قضایی در رابطه با زیرساخت‌های شرکت‌های صنعتی سدید برطرف شد.

مشکلات حقوقی شهرک صنعتی سدید کرمان برطرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد در حاشیه بررسی و رفع مشکلات شهرک صنعتی سدید کرمان واقع در محور کرمان - زرند گفت: با ورود به موقع دستگاه قضائی این استان، مشکلات حقوقی و قضائی زیرساخت شرکت‌های شهرک صنعتی سدید کرمان برطرف و در راستای بهره مندی از گاز صنعتی و فیبر نوری به کارگاه‌های تولیدی این شهرک قول مساعد داده شد.

او افزود:شهرک صنعتی سدید کرمان، سند گویایی از خلاقیت جمعی از جوانان مومن است که با توکل به خداوند متعال و اراده جمعی و با بهره‌گیری از حداقل امکانات مادی توانستند الگوی کامل اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی و محصولات مختلفی را تولید و به بازار مصرف عرضه کنند.

رییس شورای قضائی استان کرمان گفت:مهمترین شاخصه فعالان شهرک سدید بی توقع بودن آن‌ها است و تنها انتظار این افراد این است که دیگران مانع توسعه و رشدشان نشوند.

موحد با تاکید بر اینکه باید به جوانان فرصت اثبات توانایی‌هایشان داده شود تصریح کرد: اهتمام جوانان در راستای تولید ملی و توسعه و رشد اقتصادی کشور قابل تقدیر است.

او تلاش وافر فعالان شهرک صنعتی سدید را در دانش بنیان بودن محصولاتشان را از دیگر برجستگی‌های جوانان فعال این شهرک برشمرد و اظهار داشت:فعالان شهرک سدید به منظور تحقق این آرمان، پارک علم و فناوری را در این شهرک راه‌اندازی کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خطاب به مسئولان گفت: مدیران وظیفه دارند از جوانان مسجدی شهرک سدید کرمان حمایت و موانع فراروی آن‌ها را برطرف کنند، در این صورت در آینده نزدیک شکل‌گیری یک الگوی تولیدی صنعتی شاهد خواهیم بود.

او تصریح کرد: ستاد حمایت قضائی دادگستری استان کرمان از سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی خود را موظف می‌داند که حمایت همه جانبه را از این نوع اقدامات انجام دهد.

گفتنی است شهرک صنعتی سدید با همت جوانان یکی از مساجد محله‌های شهر کرمان با دست خالی احداث شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.