براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده، افزایش غلظت آلاینده‌ها بخصوص در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

وضعیت هوا در اول دی/افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی ادامه داردبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی سه روز آینده جوی آرام و پایدار برای اغلب مناطق کشور پیش بینی می‌شود به همین سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها بخصوص در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

روز دوشنبه به سبب وزش باد موقت از غلظت آلاینده‌های جوی به طور نسبی کاسته خواهد شد و طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با جنوبی شدن جریانات در سواحل شمالی افزایش نسبی دما در حدود ۳ تا ۵ درجه‌ای بخصوص برای نیمه غربی سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود و در اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی اتفاق می‌افتد.

همچنین در روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده در دامنه زاگرس مرکزی در غرب و شمال غرب آغاز خواهد شد. در این روز افزایش آلاینده‌های جوی برای شهر‌های صنعتی و پرجمعیت واقع در مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: استمرار افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی /آسمان پایتخت پایان هفته بارانی می شود


روز پنج شنبه این سامانه بارشی به مناطقی از جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرز، قزوین گسترش می‌یابد و شدت این بارش در این روز در استان‌های لرستان، کرمانشاه، نیمه غربی کردستان و جنوب آذربایجان غربی پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با تداوم فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور، در مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در این روز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای سواحل شمالی کشور بارش و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار