اخبار پلیسی و انتظامی استان کرمان در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۸ هزار سوخت قاچاق در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت و کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فداء گفت: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی ۱۸ دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خودروی سنگین را توقیف و ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری ۲۰ متهم و معرفی انان به مراجع قضائی گفت: نگهداری مواد سوختی بمنظور قاچاق در منازل مسکونی و دیگر محیط‌ها یک عمل بسیار خطرناک است که خطرات زیادی را به همراه دارد.

دستگیری ۳ زندانی فراری دارای سوابق جرائم خشن

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با در پیش بودن ماه‌های پایانی سال، با تمام توان اطلاعاتی است عملیاتی در تلاش هستیم که پرونده‌های مرتبط با جرائم مختلف را به نتیجه مطلوب برسانیم تا مجرمان تحت تعقیب جرام مختلف شناسائی و دستگیر شوند.

او افزود: در همین رابطه با تلاش بی وقفه ماموران پلیس استان ۳ زندانی فراری که از سال‌های ۸۴ و ۸۸ به سبب حمل موادمخدر، سرقت و آدم ربایی تحت تعقیب بودند، شناسائی و دستگیر شدند.

او با اشاره به ادامه طرح‌ها و تدابیر انتظامی جهت دستگیری دیگر مجرمان تحت تعقیب سراسر استان گفت: ان شاء الله در سایه تلاش‌های شبانه روزی همکارنمان، تمامی پرونده‌های مرتبط با انواع جرائم تا پایان سال جاری به نتیجه مطلوب برسند و با یک آمادگی کامل به استقبال سال جدید برویم.

کشف ۱۲ تن چوب قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۲ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش راین این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ فداء گفت: ماموران انتظامی بخش راین از قطع درختان جنگلی و بارگیری آن‌ها توسط قاچاقچیان با دو دستگاه کامیون آگاهی یافتند و یک نفر که در حال بارگیری ۱۲ تن چوب قاچاق بود را دستگیر و دو کامیون را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی کشور بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد.

توقیف ۱۳۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج گفت: ازابتدای آذرماه با اجرای ۱۲ طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان ۱۳۶ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ‌ها شدند.

او با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی خاطرنشان کرد:هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در همه زمینه‌ها است و در این راستا سایر نهاد‌ها و مردم نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

پایان جولان سارقان موتورسیکلت با کشف ۷ فقره سرقت در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: پلیس با کشف ۷ فقره سرقت موتورسیکلت به جولان یک باند سابقه دار سرقت در این شهرستان پایان داد.

سرهنگ نجفی گفت: با اقدام به موقع ماموران ۵ عضو این باند حرفه‌ای دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۲ عدد موتورسیکلت سرقتی کشف شد که متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

تخطی از سرعت مطمئنه سرنشین پراید را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از فوت سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در پی واژگونی آن بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه در محور"جیرفت- کرمان"حوالی بخش محمد آباد خبر داد.

سرهنگ محمدرضایی ضمن یادآوری دوطرفه بودن بیشتر محور‌های جنوب استان از رانندگان خواست: به دور از هرگونه عجله و شتاب در سطح محور‌های مواصلاتی رانندگی کنند و همواره به یاد داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

دستگیری ۱۷۲ متهم تحت تعقیب درعملیات پلیس کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج ازدستگیری ۱۷۲ نفرمتهم تحت تعقیب طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حیدر احمدیوسفی گفت:اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق موادمخدر، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح، اتهامات مالی و عدم پرداخت دیه بوده است.

انتهای پیام/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار