کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به نظرم هنوز هم دیر نشده و مسئولان می‌توانند منصوریان را به تیم بازگردانند،.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن درباره شکست این تیم برابر تیم سایپا اظهار کرد: در ابتدا از منصوریان تشکر می‌کنم که خیلی زیاد برای تیم ما زحمت کشید. به هر حال سال گذشته یک نیم فصل فوق العاده با منصوریان پشت سرگذاشتیم و امسال هم در لیگ برتر قصد داشتیم خیلی مسائل را ثابت کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. من به نمایندگی از بازیکنان به مدیریت باشگاه گفتم که اکنون موقعیت مناسبی نیست که منصوریان به این صورت از تیم برود و او خیلی در تیم ما تاثیرگذار بود. علاوه بر اینکه منصوریان مربی ما بود سنگ صبور بازیکنان هم بود، اما در نهایت مدیریت صلاح دانست که با منصوریان قطع همکاری کند و ما بازیکن هستیم و صلاح خویش را خسروان دانند.

حدادی فر درباره اینکه اگر منصوریان در این بازی بود در آن صورت تیم ذوب آهن نتیجه می‌گرفت، گفت: شرایط تیم خوب پیش می‌رفت و به غیر از بازی با پرسپولیس در بقیه بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم. به هر حال هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن هم حق دارد، اما با یک مدیریت قوی‌تر این قضیه می‌توانست حل شود. وضعیتمان خوب بود و چند بازیکن در نیم فصل دوم به تیم ما اضافه می‌شدند حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم. به نظرم هنوز هم دیر نیست و مسئولان می‌توانند منصوریان را به تیم بازگردانند، چون شناخت خوبی از تیم دارد. اگر چند بازیکن به تیم ما اضافه شود به طور حتم به بالای جدول صعود می‌کنیم.

او بیان کرد: به هر حال امیدوارم مسئولان تصمیم درستی بگیرند و هر کسی که به تیم ذوب آهن می‌آید بتواند به این تیم کمک کند. ما بازیکن هستیم و بیشتر از اختیارات خود نمی‌توانیم حرف بزنیم، اما امیدوارم هر چه به صلاح تیم است رخ بدهد.
من در تیم ذوب آهن تصمیم گیرنده نیستم

کاپیتان تیم ذوب آهن درباره گزینه‌های هدایت تیم ذوب آهن گفت: من تصمیم گیرنده نیستم و نظری هم نمی‌دهم چرا که اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی نظرات خود را در این باره اعلام می‌کنند. امیدوارم هر کسی که هدایت تیم ما را برعهده می‌گیرد در نهایت بتواند تیم را جمع و جور کند و بتوانیم نیم فصل خوبی داشته باشیم.

حدادی فر درباره اینکه از کنار زمین تدابیر فنی به بازیکنان ارائه می‌شد، بیان کرد: شرایط تیم ما امروز خوب نبود و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آمادگی نداشتند. منصوریان روابط عاطفی بین بازیکنان ایجاد کرده بود و سعی کردیم وضعیت روحی و روانی تیم را در این یکی، ۲ روز اخیر بهتر کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. در ابتدای فصل از جدایی آذری شوکی بر تیم ما وارد شد و شوک دوم هم کنار رفتن منصوریان بود. در مجموع من کاره‌ای نبودم و باید تصمیم درستی امروز و فردا گرفته شود و فردی را برای هدایت تیم انتخاب کنند که شناخت خوبی از تیم ما داشته باشد. به هر حال نظر خودم و بازیکنان را به مسئولان انتقال دادم که خواستار بازگشت منصوریان به تیم هستیم، چون شناخت خوبی از تیم دارد.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما با هدایت منصوریان شرایط خوبی داشت و به نظرم درصد بازگشت منصوریان به تیم ذوب آهن پایین است و برای این مربی آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید: سایپا ۳ - ذوب آهن یک/ سه امتیاز حساس به حساب شاگردان صادقی واریز شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.