بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نتیجه بازی با سایپا برای هیئت مدیره تفاوتی نداشت و از قبل به او گفته بودند که برکنار می‌شود.

خلعتبری: از قبل به منصوریان گفته بودند که برکنار خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان بازی تیمش مقابل سایپا که به برتری ۳ بر یک نارنجی پوشان همراه شد، اظهار داشت: متاسفانه قبل از برگزاری بازی اتفاقاتی رخ داد و شاهد تغییر و تحولاتی بودیم، در حالی که از نظر فنی تیم مان مشکلی نداشت. در ۵ هفته قبلی، ۲ برد و ۲ تساوی داشتیم و یک باخت نیز مقابل پرسپولیس داشتیم که اتفاقی طبیعی است.

خلعتبری ادامه داشت: مشکل تیم ما روحی و روانی است و بازیکنان ما از لحاظ روانی به هم ریخته بودند. وقتی علی منصوریانی که جوان است و با ۹۰ درصد بازیکنانش رفیق است را عوض می‌کنیم همین می‌شود. البته از زحمات محمدی، مدیرعامل باشگاه هم نمی‌توانیم چشم پوشی کنیم. چرا که او برای پرداخت مطالبات بازیکنان پیش از تعطیلات تلاش خود را انجام داده است. این تغییرات با نظر هیئت مدیره صورت گرفته است و منصوریان از کار برکنار شد.


بیشتر بخوانید:  سایپا ۳ - ذوب آهن یک/ سه امتیاز حساس به حساب شاگردان صادقی واریز شد


او افزود: همه چیز برای ما به خوبی پیش می‌رفت، اما منصوریان از تیم مان جدا شد و حالا ما از این موضوع ناراحت هستیم. گویا نتیجه این بازی برای هیئت مدیره فرقی نداشت و به منصوریان گفته بودند که در صورت کسب هر نتیجه‌ای در این بازی برکنار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار