سرمربی ذوب آهن هفته آینده معرفی می‌شود/ نامه‌ای برای اسماعیلی فر به اصفهان نرسیده است

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره شرایط این تیم پیش از بازی با سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران شیرزادی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در محل سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شد و درباره غیبت مربیان این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا بیان کرد: پرواز اعضای تیم به تهران ساعت ۱۴:۴۵ بود و ما نتوانستیم در خدمت شما خبرنگاران باشیم. به احتمال زیاد محمد خرمگاه نیز به همراه علیرضا منصوریان ذوب‌آهن را ترک کرده است.

او افزود: از طرف باشگاه ذوب‌آهن از علیرضا منصوریان که تمام تجربه، توان و معرفت خود را برای این باشگاه به کار گرفت و شبانه روزی کار کرد تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت داریم. منصوریان همیشه در قلب ذوب‌آهن است و جایی سبز در استان اصفهان خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: جدایی منصوریان از ذوب آهن


او در مورد اینکه گفته شد باشگاه ذوب‌آهن گزینه‌های نامداری را برای جایگزینی منصوریان در نظر دارد تصریح کرد: همه مربیانی که در ایران کار می‌کنند نامدار و باسابقه هستند. منظور باشگاه از نامدار یک حرف کلی بود و هر گزینه‌ای مدنظر باشد نامدار است. هفته آینده سرمربی تیم از میان گزینه‌های مطرح شده معرفی می‌شود تا اردوی نیم‌فصل را با سرمربی جدید آغاز کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن درخصوص اینکه گفته شد تراکتور و پرسپولیس به دنبال جذب دانیال اسماعیل‌زاده هستند گفت: من با محمدی (مدیر عامل باشگاه ذوب آهن) که تصمیم‌گیر اصلی باشگاه است صحبت کردم و او گفت که اسماعیلی‌فر بازیکن ما است و به او نیاز داریم. اینکه گفته شد نامه‌ای رسمی از باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن آمده درست نیست و نامه‌ای از طرف این باشگاه به ما نیامده است. اگر هم نامه‌ای بیاید پاسخ باشگاه ذوب‌آهن این است که ما به اسماعیلی‌فر نیاز داریم. هیچ باشگاهی برای جذب هیچ بازیکنی از ما نامه رسمی نزده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار