تیم فوتبال شهرداری بم با پیروزی مقابل سپاهان در صدرجدول قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و در حساس‌ترین بازی تیم شهرداری بم با غلبه بر حریف خود در صدر جدول قرار گرفت. نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

شهرداری بم ۳ - ۱ سپاهان اصفهان

تیم شهرداری بم در حساس‌ترین دیدار این هفته توانست با غلبه بر حریف خود همچنان در صدر جدول باقی بماند. گل‌های تیم بم در این بازی را زهرا قنبری، منا حمودی و سمیه اسدیان به ثمر رساندند.

نماینده البرز ۱ - ۲ ملوان بندرانزلی

تیم ملوان در یک بازی نزدیک توانست حریف خود را با گل‌های افسانه اقبال شکست دهد و برای بهبود جایگاه خود در جدول ۳ امتیاز این دیدار را کسب نماید.

پالایش گاز ایلام ۱ - ۰ شهرداری سیرجان

تیم پالایش در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته توانست یکی از مدعیان لیگ را در ایلام شکست دهد، تک گل تیم پالایش را مرضیه نیکخواه وارد دروازه حریف کرد.

آذرخش زاگرس شیراز ۰ - ۷ وچان کردستان

در پر گل‌ترین بازی این هفته تیم رده دومی وچان توانست حریف شیرازی خود را شکست دهد. تیم وچان و شهرداری بم در حال حاضر امتیازاتشان در جدول برابر است و تیم وچان به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است. در این بازی سمیه خرمی دبل کرد و فروغ موری، زهره جلالی و فاطمه اردستانی دیگر گل‌های تیم سنندج را به ثمر رساندند.

همیاری آذربایجان غربی ۲ - ۱ نماینده بوشهر

تیم همیاری ارومیه در بازی این هفته با ۲ گل هدیه حسن زاده از سد حریف خود عبور کرد و ۳ امتیاز این بازی را کسب کرد تا در جایگاه بهتری در جدول قرار گیرد. نماینده بوشهر هم تااینجای فصل بدون کسب هیچ امتیازی در انتهای جدول قرار دارد.

ذوب آهن ۳ - ۱ آویسا خوزستان

تیم ذوب آهن اصفهان با پیروزی در این دیدار ۳ امتیاز این بازی را کسب کرد تا آویسا همچنان در جایگاه یازدهم جدول باقی بماند.


بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل مدعیان در هفته نهم فوتبال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار