هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۹ آذر ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۹ آذر ماه ساعت ۱۱ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های رفسنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، کرمان و آبادان پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار هفته تیم‌های مدعی مس رفسنجان و سایپا تهران به مصاف هم می‌روند.

مس رفسنجان _ سایپا تهران/ سالن پیام نور رفسنجان

مس رفسنجان در حساس‌ترین دیدار این هفته میزبان سایپا تهران خواهد بود. تیم مس در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و با سایپا هم امتیاز است، اما نارنجی پوشان سایپا به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به مس رفسنجان در رده سوم جدول قرار گرفته اند. از نکات جذاب این دیدار پیوستن فاطمه سهرابی بازیکن فصل پیشین تیم مس به سایپا تهران است. سهرابی قرار است در بازی فردا با پیراهن سایپا مقابل تیم سابقش مس رفسنجان بازی کند. فرشته کریمی کاپیتان نارنجی پوشان در این هفته به طور رسمی از این باشگاه جدا شد تا فاطمه سهرابی بتواند جایگزین او شود. علت جدایی کریمی از نارنجی پوشان مصدومیت شدیدی بود که او را تا پای عمل جراحی پیش برد. هر تیمی که سه امتیاز این بازی را کسب کند به صدر جدول صعود می‌کند.

پارس آرا شیراز _ شهروند ساری/ سالن پهلوانان نصیری شیراز

پارس آرا در دیگر بازی این هفته به مصاف شهروند ساری می‌رود. تیم پارس آرا با ۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. این تیم به دلیل مشکلات مالی و اعتراض به مسئولان ورزشی شیراز در هفته شانزدهم رقابت‌ها مقابل تیم نامی نو اصفهان به میدان نرفت و صحبت‌های بسیاری هم در خصوص انحلال این تیم در هفته‌های اخیر به میان آمده است. تیم شهروند ساری با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و از وضعیت خوبی در لیگ برخوردار نیست. این تیم برای بهبود جایگاه خود نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی _ پویندگان فجر شیراز/ شهید بهشتی مشهد

تیم هیئت خراسان در دیگر بازی هفته هفدهم به مصاف پویندگان شیراز می‌رود. تیم خراسان در حال حاضر با ۳۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بعد از شروع نیم فصل دوم با پیروزی‌های پیاپی عملکرد فوق العاده‌ای تااینجای فصل داشته است. به نظر می‌رسد شکست تیم فجر شیراز چندان کار دشواری برای شاگردان فاطمه شریفی نباشد و آن‌ها برای باقی ماندن در صدر جدول نیاز به امتیاز این دیدار دارند. تیم پویندگان حریف خراسانی‌ها با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و اگر در این دیدار حساس به پیروزی دست یابد با یک پله صعود در جایگاه هشتم جدول قرار می‌گیرد.

پنجشنبه////تقابل حساس سایپا و مس در هفته هفدهم فوتسال بانوان

نامی نو اصفهان _ هیئت فوتبال شهرستان اصفهان/ سالن ۲۵ آبان اصفهان

نامی نو اصفهان در دیدار این هفته میزبان همشهری خود تیم هیئت فوتبال خواهد بود. نامی نو اصفهان تا اینجای فصل با ۳۳ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و از شروع نیم فصل دوم تا به این هفته در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده است، این تیم در هفته گذشته مقابل پارس آرا شیراز بازی داشت که به دلیل غیبت نماینده شیراز این دیدار با نتیجه سه بر صفر به مصاف نامی نو به پایان رسید. به نظر می‌رسد تیم نامی نو به راحتی بتواند از سد حریف انتهای جدولی خود در این هفته عبور کند و با فتح این دربی خود را به رده سوم جدول برساند.

دختران کویر مس کرمان _ رهیاب تهران/ سالن شهرداری کرمان

تیم دختران کویر کرمان در ک دیدار حساس میزبان رهیاب تهران خواهند بود. تیم دختران در حالی به مصاف نماینده تهران می‌رود که با ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و برای کسب سه امتیاز این دیدار راه دشواری پیش روی این تیم است. رهیاب رقیب این هفته دختران کویر کرمان در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد. این تیم توانست در هفته گذشته رقابت‌ها تیم ملی حفاری صدرنشین لیگ را در اهواز شکست دهد و اینک باانگیزه بسیار بالایی به کرمان سفر می‌کند تا با کسب سه امتیاز این بازی مقابل تیم دختران کویر به سایر مدعیان امسال نزدیک‌تر شود.

پالایش نفت آبادان _ ملی حفاری اهواز/ سالن ۱۷ شهریور آبادان

پالایش نفت آبادان در دیدار این هفته میزبان ملی حفاری اهواز خواهد بود. تیم پالایش در این بازی کار سختی پیش رو دارد چرا که ملی حفاری با ۳۵ امیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است و تیم پالایش با ۲۴ امتیاز در رده هفتم لیگ قرار دارد. کسب سه امتیاز این دیدار برای هر ۲ تیم حائز اهمیت است به ویژه اینکه تیم حفاری می‌خواهد صدرجدول را از تیم هیئت خراسان پس بگیرد.


بیشتر بخوانید: موری: سطح لیگ فوتبال بانوان افت کرده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار