ملی پوش تیم وچان کردستان گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان را امسال به خاطر جراحی زانو از دست دادم.

قاسمی: لیگ فوتبال بانوان را به خاطر عمل زانو از دست دادم

فاطمه قاسمی ملی پوش تیم وچان کردستان که در مسابقات زیر ۲۳ سال کافا ازبکستان دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده بود در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: زانوی پایم را دیروزعمل کردم و درحال حاضر شرایطم بد نیست، اما درد عمل جراحی کمی اذیتم می‌کند، از زمانی که مصدوم شدم فدراسیون و مریم عرب (سرپرست تیم ملی بانوان) بسیار پیگیر مراحل درمانی من تا همین لحظه بودند. پزشکانم اعلام کردند که باید تا ۶ ماهه آینده استراحت کنم و به همین خاطر لیگ امسال را از دست دادم.

او تصریح کرد: این فصل با تیم وچان سنندج قرارداد داشتم، اما فقط ۶ بازی برای این تیم انجام دادم، لیگ امسال سطح بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته است، هفت تیم مدعی لیگ بایکدیگر رقابت سختی دارند وحتی تیم‌های پائین جدول هم به خاطر مشکلات مالی مجبور به استفاده از بازیکنان بومی شده اند. پخش شدن بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف کمک بزرگی به بالا بردن کیفیت مسابقات کرد و تیم‌ها روی اشتباهات کوچک نتیجه را واگذار می‌کنند.

قاسمی افزود: آسیب دیدگی زانوی من در بازی‌های ملی بود و به همین خاطر باشگاه مبلغی را در ارتباط با درمان من تقبل ننمود. قرارداد امسال من با تیم وچان هم به دلیل این مصدومیت باطل شد، اما من اعتراض‌های بسیاری نسبت به مدیر عامل سابق تیم کردستان رجب خدایار دارم.

ملی پوش تیم وچان کردستان در ادامه گفت: مدیر عامل سابق تیم ما وعده‌های زیادی به ما داد که به هیچ کدام از حرف هایش عمل نکرد، او هیچ مسئولیتی را به گردن نمی‌گرفت و تمام هزینه‌های ما را هیئت فوتبال سنندج و شرمین رحمتی سرپرست تیم پرداخت کردند. وقتی من آسیب دیدم با وجود اینکه رجب خدایار مدیر عامل سابق تیم در تهران زندگی می‌کرد، اما یکبار هم برای ملاقات به بیمارستان نیامد و حتی یک تماس هم با من نگرفت تا جویای احوالم شود. اما کاظم مفاخری مدیر عامل جدید تیم وچان سنندج با اینکه من دیگر در تیم او نبودم بار‌ها جویای احوال من شد.


بیشتر بخوانید: موری: سطح لیگ فوتبال بانوان افت کرده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار