عضو سابق هیئت مدیره باشگاه آذرخش کردستان گفت: قرار است از این پس تیم زاگرس شیراز را در لیگ برتر فوتبال بانوان حمایت کنیم.

سمیه میرمحمدی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه آذرخش کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم‌هایی مانند سپاهان، شهرداری بم و شهرداری سیرجان شرایط مالی مناسبی در لیگ برتر فوتبال بانوان دارند، اما تیم‌هایی مانند آذرخش کردستان و زاگرس شیراز که توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند حامی مالی کمتری دارند. رجب خدایار مدیرعامل باشگاه ما در ابتدا مسئولیت تیم آذرخش تهران را در مسابقات سال گذشته بانوان برعهده داشت، اما متاسفانه این تیم به دسته یک سقوط کرد.

او تصرح کرد: وقتی تیم آذرخش تهران به لیگ دسته یک سقوط کرد ما تصمیم گرفتیم امتیاز تم راهیاب ملل مریوان را بخریم و با نام آذرخش کردستان در مسابقات امسال شرکت کنیم. این کار هم انجام شد تا اینکه الان هیئت مدیره باشگاه آذرخش کردستان ترجیح داد به خاطر یکسری مسائل همکاری خود را کند. به همین دلیل با تیم زاگرس شیراز به توافق رسیدیم.

میرمحمدی افزود: تیم زاگرس شیراز را به این دلیل انتخاب کردیم، چون نسبت به تیم‌های انتهای جدولی از وضعیت بهتری برخوردار بود، اما خودمان هم می‌دانیم که کار سخت پیش رو داریم. وقتی شما مسئولیت تیمی را از ابتدای فصل برعهده می‌گیرید، شرایط با زمانی که تیمی را در اواسط فصل به شما می‌دهند متفاوت است. تیم شیراز اوضاع چندان خوبی در جدول ندارد و در یک بازی هم مقابل تیم پالایش گاز ایلام به میدان نرفته است. این تیم هزینه کافی برای ادامه مسابقات را نداشت و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که وضعیت تیم شیراز را بهتر کنیم.

عضور سابق هیئت مدیره باشگاه آذرخش کردستان در ادامه گفت: تصمیم داریم برای نیم فصل دوم تعدادی بازیکن بگیریم، اما فکر نمی‌کنم که تغییری در کادر فنی تیم بدهیم. مسائلی است که باید مدیر فنی تیم در این خصوص تصمیم بگیرد. بیشترین ضعف تیم ما در دفاع است، به همین خاطر هم گل‌های زیادی را تا اینجای فصل خورده ایم.


بیشتر بخوانید: موری: سطح لیگ فوتبال بانوان افت کرده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار