استکی: منصوریان از لحاظ انگیزشی و فنی به ذوب آهن کمک کرد

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: علیرضا منصوریان در یک سال اخیر از لحاظ فنی و انگیزشی به تیم ما کمک کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین استکی مربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شکست این تیم برابر سایپا اظهار کرد: در ابتدا از زحمات علیرضا منصوریان که در یک سال اخیر از لحاظ فنی و انگیزشی به ذوب‌آهن کمک کرد تشکر می‌کنم. امیدوارم منصوریان در هر تیمی که قرار است مربیگری کند به اهدافش دست یابد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تمرینات تیم ذوب آهن زیر نظر منصوریان در ۳ روز اخیر برگزار شده بود به همین علت به ترکیب تیم دست نزدیم و با همان ارنج بازی کردیم و تلاش کردیم در نیمه اول با همان سیستم کار کنیم. به هر حال در نیمه دوم از ۳ دفاع به ۴ دفاع تغییر سیستم دادیم. در مجموع بازی خوبی بود و سایپا با ۲ - ۳ ضدحمله به گل رسید. ما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما متاسفانه گل بدی دریافت کردیم.

برای تشخیص درست پنالتی فقط ۱۰ ثانیه طول می‌کشد

استکی درباره عملکرد داور بازی بیان کرد: اکبریان داور با تجربه فوتبال کشورمان است، اما مگر چند ثانیه طول می‌کشد که در گوشی به او بگویند پنالتی نبوده است. این موضوع ۵ دقیقه طول کشید، در حالی که حتی ۱۰ ثانیه هم طول نمی‌کشد که در گوشی به داور وسط بگویند پنالتی نبوده است.

منصوریان از لحاظ شخصیتی تک است

او درباره وضعیتش بعد از جدایی علیرضا منصوریان بیان کرد: اگر منظورتان این است که من با نظر منصوریان به ذوب آهن آمدم و اکنون هم با رفتن این مربی باید از این تیم اصفهانی بروم این طور نیست. به هر حال من جای منصوریان نیامدم و فقط مسئولان گفتند که هدایت تیم را در این بازی برعهده بگیرم. من در آکادمی بودم و امسال به منصوریان پیشنهاد دادند به کادر فنی اضافه شوم و او هم قبول کرد. من در این مدت که در کنار منصوریان بودم به او گفتم که از لحاظ ادب، فنی و شخصیت تک است و باهمه فوتبال ایران فرق دارد.

مربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه سرمربی بعدی این تیم بهتر است خارجی باشد یا ایرانی، اظهار کرد: مربی خارجی می‌تواند کمک کند، اما تا بخواهد بازیکنان را بشناسد، طول می‌کشد. البته در مورد تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس که بازیکنانشان در حد ملی و بین‌المللی هستند اگر یک مربی خارجی دیگر جایگزین شود، مشکلی نخواهند داشت، اما در تیمی مثل تیم ما تا بخواهد با فضای تیم و بازیکنان آشنا شود، کار سخت می‌شود.

او درباره اینکه آیا قصد ماندن در ذوب‌آهن دارد یا نه، گفت: من در کنار این تیم اصفهانی هستم و اگر مسئولان دستور بدهند در این تیم می‌مانم. این موضوع بستگی به تصمیم باشگاه دارد.


بیشتر بخوانید: سایپا ۳ - ذوب آهن یک/ سه امتیاز حساس به حساب شاگردان صادقی واریز شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار