دروازه بان تیم سایپا تهران گفت: برخلاف بازی‌های قبلی خوش شانس بودیم که توپ‌های مان گل شد.

فلاح زاده: برخلاف بازی‌های قبلی خوش شانس بودیم/ گل بازی با پرسپولیس را توجیه نمی‌کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده دروازه بان تیم فوتبال سایپا درباره برتری سه بر یک سایپا مقابل ذوب آهن بیان کرد: پس از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی توانستیم ذوب آهن را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم. بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. ۲ - ۳ فرصت دیگر هم برای گلزنی داشتیم و در کل برخلاف بازی‌های قبلی خوش شانس بودیم که توپ‌های مان گل شد.

او افزود: باید از کادر مدیریتی باشگاه که در دوران نتیجه نگرفتن تیم از بازیکنان و کادرفنی حمایت کرده و اجازه ندادند کوچک‌ترین فشاری روی ما باشد تشکر می‌کنم.

فلاح زاده درباره اشتباه عجیبش در دیدار قبلی سایپا مقابل پرسپولیس که منجر به گل وحید امیری شد، گفت: من آن گل را توجیه نمی‌کنم، اما در ۲ - ۳ سال اخیر دروازه بان‌هایی مانند علیرضا بیرانوند و محسن فروزان هم با اتفاقی مانند آنچه برای من پیش آمد در ورزشگاه شهرقدس مواجه شدند. وقتی بار‌ها این اتفاق می‌افتد مشکل از جای دیگری است.

دروازه بان تیم سایپا تصریح کرد: خدا را شکر زمین ورزشگاه دستگردی در بازی با ذوب آهن کیفیت خوبی داشت و به نظرم بازی خوب و روانی انجام دادیم.

او درباره خطایی که پیش از گل ذوب آهن روی بازیکن سایپا انجام شد، گفت: اجازه بدهید درباره این موضوع کارشناسان داوری صحبت کنند.

او درباره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار