فرمانده انتظامی قروه از کشف ۱۲ فقره سرقت و دستگیری ۶ نفر سارق توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج، سرهنگ میثم گوهری آرانی فرمانده انتظامی قروه گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری چند نفر سارق شدند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی قروه با بیان اینکه چند نفر سارق سیم برق هم در حین سرقت دستگیر شدند، بیان کرد: در بازرسی از منزل و مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ گوهری آرانی به دارندگان وسایل نقلیه هشدار داد: روشن گذاشتن و رها کردن خودرو برای لحظاتی اندک زمینه را برای وسوسه سارقان فراهم کرده پس حتی در ثانیه هم نبایستی خودرو را رها کرد.

او اظهار داشت: یکی دیگر از وقوع سرقت ها، پائین بودن شیشه‌های خودرو در هنگام رها کردن آن است که بایستی رانندگان و سرنشینان همواره به این مهم توجه کنند، در معابرعمومی حتی با داشتن پارکینگ ایمن برای پارک خودرو نباستی از خودرو خود غافل شوند و بایستی گاهاً کنترل شود.

فرمانده انتظامی قروه خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز بایستی همواره از قفل شدن درب خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سعی کنند خودرو خود را در مناطق خلوت، پرت، فاقد نور و روشنایی کافی پارک و یا رها نکنند.

انتهی پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.