رییس اداره اوقاف و امور خیریه بردسیر با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ وقف در سطح مدارس این شهرستان گفت: بیش از ۷۰۰ دانش آموز بردسیری در این مسابقه شرکت کردند.

مسابقه بزرگ وقف در سطح مدارس شهرستان بردسیر برگزارشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام حمید رضا حسین رضایی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر گفت : در راستای برنامه‌های فرهنگی ایام دهه وقف امسال با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان مسابقه‌ای با عنوان "چگونه می‌توانیم واقف باشیم " در سطح مدارس شهر ستان بردسیر برگزارشد.

او افزود: این مسابقه در بخش‌های مختلف نقاشی، مقاله نویسی، زندگی نامه واقفان، انشاء و روزنامه دیواری با موضوع اهمیت وقف برگزار شد که بیش از ۷۰۰ اثر برگرفته از برداشت‌های فکری دانش به این اداره ارسال شد.

حسین رضایی گفت: تعداد ۳۱ اثر برگزیده از بین آثار ارسالی انتخاب ودر آینده نزدیک از برگزیدگان با اهداء جایزه در مراسم صبحگاهی مدارس تجلیل خواهد شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر با اشاره به راه کار‌های ترویج فرهنگ وقف‏ در جامعه تصریح کرد: برای شکوفایی وقف در جامعه باید فرهنگ وقف را ترویج کرد. برای این منظور، تنها یک نهاد یا ارگان مسئول نیست بلکه همه بایددر جهت اعتلای فرهنگ سنت حسنه وقف در جامعه با یکدیگر همکاری کرده و زمینه‏‌های شکوفایی آن را فراهم آورند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار