یادواره شهدای ستاد نماز جمعه و منطقه مصلی قم با حضور مدیرحوزه‌های علمیه سراسر کشور و با تجلیل ازخانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم یادواره شهدای ستاد نماز جمعه و منطقه مصلی قم در مصلی قدس برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام پناهیان در این مراسم سخنرانی کرد و حاج علی مالکی نژاد که از جانبازان دفاع مقدس و برادر شهید است به مدیحه‌سرایی پرداخت.

شهید سردار اسماعیل صادقی رئیس ستاد لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس، شهید حمید شریفی و شهید حمید آوری فرد سه شهیدی هستند که خادم ستاد نماز جمعه بودند و در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

این مراسم یادشده به همت ستاد نماز جمعه استان قم با همکاری مرکز دیده بان، پایگاه بسیج تخصصی شهدا و ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم یادواره شهدای ستاد نماز جمعه و منطقه مصلی عنوان کرد:باطل مُردنی است به‌شرط آن‌که اهل جبهه حق مقاومت را فراموش نکنند.

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از عملکرد دولت در اعتماد به آمریکا و غرب گفت: ما باید با دنیا تعامل کنیم ولی متأسفانه برخی مسئولین فرق بین دنیا و دشمن را نفهمیدند، روحیه سازشکارانه و ترس هنوز هم در بین برخی مسئولان وجود دارد.

او افزود: امروز ما انتخابات مجلس را پیش روداریم بنابراین باید در انتخاب اصلح دقت زیادی بکنید و از شورای نگهبان هم می‌خواهیم که بدون مصلحت‌اندیشی افرادی را تأیید کند که به فکر مردم و رفاه آن‌ها باشند.

پناهیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: «جاء الحق زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» یعنی باطل مردنی است.

حجت الاسلام پناهیان یادآورشد: این سؤال پیش می‌آید مگر انقلاب اسلامی ما حق نبود و مگر آمریکا و ایادی استکبار باطل نیست، پس چرا با آمدن حق، باطل از بین نرفت  و هرروز به انقلاب هم ضربه می‌زند، دلیل این مسئله تفکر همان افرادی است که در جنگ بدر مقابل پیامبر ادعای روشن‌فکری کردند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار