مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد در طرح ملی مسکن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سکونتگاه‌های غیر رسمی در اطراف یاسوج تبدیل به یک معضل شده است، گفت: الحاق این محدود‌ها به شهر یاسوج موجب می‌شود جمعیت یاسوج از ۱۳۰ هزار نفر به ۲۴۰ هزار نفر افزایش یابد و یاسوج در زمره کلان شهر‌ها قرار می‌گیرد.

پژمان نیک‌اقبالی افزود : در دل شهر یاسوج خوابگاهی به نام مادوان ایجاد کردیم که این آشفتگی کار را برای شهرداری یاسوج مشکل ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه با حذف مادوان و الحاق آن می‌توانیم جمعیت آن را کنترل کنیم، گفت: جزء ۵ استانی هستیم که تا پایان سال جاری جشن پایان مسکن مهر را خواهیم داشت و با تحویل مسکن مهر اقدام محلی ساخت مسکن را استارت خواهیم زد که با ساخت مسکن جدید رونق جدیدی در شهر ایجاد می‌شود.

نیک اقبال بیان کرد: تعداد واحد‌های طرح ملی مسکن استان ۹۱۷ واحد بود که پیشنهاد افزایش واحد‌ها را دادیم و مسکن ملی به تعداد دو هزار و ۵۰۰ واحد افزایش پیدا کرد که ظرفیت آن کامل شد که نشان می‌دهد متقاضی مسکن در استان داریم که لازم است مدیریت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به طراحی تعاونی شهر یاسوج گفت: آماده طراحی شهرک یاسوج با طراحی زیبا، منطقی و زیرساخت به روز در قالب تعاونی هستیم که یاسوج از سردرگمی خارج می‌شود.

او اضافه کرد: در شورای برنامه‌ریزی برای تعاونی یاسوج افق روشنی ترسیم شود.
 انتهای پیام/غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.