رییس سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه دو روزه محصولات صنایع دستی، هنری و فرهنگی به مناسبت شب یلدا خبر داد.

نمایشگاه صنایع دستیعبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  از برپایی نمایشگاه دو روزه محصولات صنایع دستی، هنری و فرهنگی به مناسبت شب یلدا خبر داد.


او با بیان اینکه این نمایشگاه در فرهنگسرای کوثر با همکاری انجمن مردم نهاد "باران مهر زاگرس" برگزار می‌ شود گفت:  نمایشگاه دو روزه محصولات صنایع دستی، هنری و فرهنگی، ۲۵ و ۲۶ آذر در فرهنگسرای کوثر واقع در سی متری دوم پارک شهید درخشان عرضه 


 عبدالمالکی با اشاره به اهمیت توجه به معلولان به عنوان قشر آسیب پذیر جامعه و نیازمند به توجه و حمایت  گفت: قسمتی از فروش محصولات به نیازمندان و معلولین اهدا خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری کرمانشاه هم چنین به برگزاری کارگاه رایگان کارآفرینی برای علاقه مندان  خبر داد و گفت:  در این کارگاه مطالبی برای ورود  به دنیای کسب وکار باید نیاز است با حضور اساتید مجرب آموزش داده می شود.

عبدالمالکی بیان کرد: هفت گام موفقیت در کسب و کار در این کارگاه برای متقاضیان بیان می شود .

به گفته این مقام مسئول این کارگاه چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در فرهنگسرای کوثر برگزار می شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.